کمیته امداد اصفهان با اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان و با همکاری مردم نیکوکار استان، 488 هزار پرس غذای گرم و 115 هزار سبد کالا با ارزشی بیش از 27 میلیارد و 576 میلیون تومان به نیازمندان اهدا کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 31 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با اشاره به اجرای طرح سراسری اطعام مهدوی توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این طرح در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با هدف طبخ و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و همچنین جمع‌آوری و اهدای ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی به نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا و با استقبال گسترده مردم و نیکوکاران اصفهانی همراه شد.

وی افزود: کمیته امداد اصفهان با همراهی مردم نیکوکار و مؤمن اصفهان موفق شد در این طرح ۴۸۸ هزار پرس غذای گرم به همراه ۱۱۵ هزار سبد کالای اساسی به دست نیازمندان و جامعه تحت حمایت این نهاد در اقصی نقاط استان برساند که به یاری خداوند شاهد تحقق اهداف اولیه در نظر گرفته شده برای این طرح هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ارزش وعده‌های غذایی و سبدهای کالای توزیع شده در ماه مبارک رمضان را بیش از ۲۷ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: چهار هزار و۸۵۰ نیروی امدادگر و داوطلب در ۹۵ آشپزخانه فعال در طرح اطعام مهدوی، یاری رسان نیازمندان اصفهانی بودند.

وی با تاکید بر اینکه کسب این موفقیت بزرگ بدون همراهی و همکاری مردم شریف استان میسر نمی‌شد، گفت: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و محلات و با مشارکت نیروهای داوطلب نقش مهمی در تحقق اهداف این نهاد در زمینه حمایت از نیازمندان در این طرح داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار