رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت:آزمون‌های پایان ترم دانشگاه فرهنگیان استان به صورت مجازی و آنلاین که سایت مربوطه را استادان، پردیس‌ها و مراکز اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 02 June 2020

شهرام عروف زاد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به آخرین مصوبات جلسه شورای آموزش دانشگاه فرهنگیان استان گفت: نحوه برگزاری آزمون مجازی و آنلاین و سایت مربوطه را استادان، پردیس‌ها و مراکز اعلام می‌کنند.

شهرام عروف زاد با بیان اینکه هیچ گونه خدمات رفاهی از جمله خوابگاه و تغذیه به دانشجویان ارائه نمی‌شود، حضور دانشجویان در پردیس‌ها و مراکز جهت رفع اشکال را الزامی ندانست و افزود: دانشجویان برای رفع اشکال به صورت مجازی با استاد مربوط هماهنگ شوند.

او با اشاره به آمادگی استادان برای پاسخگویی به دانشجویان به صورت مجازی از ۱۷ خرداد گفت: جدول زمانبندی پاسخگویی استادان به دانشجویان از سوی پردیس‌ها و مراکز اعلام می‌شود. عروف زاد با بیان اینکه امتحانات از ۳۱ خرداد ماه آغاز می‌شود افزود: دانشجویان برای اطلاع از برنامه امتحانات به سامانه گلستان مراجعه کنند و مکرر سامانه را تا زمان امتحانات چک کنند تا در صورت تغییر در برنامه امتحانات، اطلاع داشته باشند.

او با اشاره به اینکه آزمون دروس آزمایشگاهی در زمانی که شرایط سفید و مساعد شود به صورت حضوری برگزار می‌شود گفت: در صورتی که شرایط مساعد و سفید نشود، درس ناتمام اعلام و تا ترم بعد آزمون برگزار و نمره اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: در رشته تربیت بدنی نیز بر اساس تصمیم پردیس یا مرکز مربوطه دروسی که به صورت تربیت بدنی در خانه اجرا شده، استادان آزمون غیرحضوری داشته و ثبت نمره و در غیر این صورت مانند دروس آزمایشگاهی اقدام می‌شود.

او گفت: برای دروس نظری ۱۰ نمره برای تکالیف عملکردی دانشجویان در نظر گرفته می‌شود و ۱۰ نمره هم از محتوای دروس به صورت مجازی آزمون اخذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار