مردم استان فارس و شیراز در ۱۴ و ۱۵ خرداد یاد امام خمینی(ره) را با برگزاری برنامه‌های مختلف گرامی می‌دارند.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 03 June 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:امروز سالروز عروج بزرگمردی است که همه ما و وابستگان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان وام‌دار بزرگ‌منشی، سیاست، تدبیر و دوراندیشی و تفکر ناب اسلامی وی هستیم.

امام خمینی(ره) که به حق سایه سر ملت ایران بود و معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی است. شالوده این انقلاب با نام امام شکل گرفته و به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

هر سال مردم ایران و استان فارس در 14 و 15 خرداد یاد این رهبر فرزانه را با برگزاری برنامه‌های مختلف گرامی می‌دارند و با شرکت در این برنامه‌ها تجدید پیمانی دوباره با امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌کنند.

این مراسم با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کشور برگزار می‌شود و در استان فارس نیز همزمان با این سخنرانی ساعت 10:30 صبح روز چهارشنبه 14 خردادماه در مسجد وکیل شیراز برگزار می‌شود.

 

پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب از طریق سیستم‌های صوتی مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های امسال ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در استان فارس است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده است.

به گفته حجت‌الاسلام محمدرضا رضایی، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای استان با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) و انتشار وصیت نامه و سخنرانی‌های معمار کبیر انقلاب از جمله محورهای برنامه‌های امسال است.

همچنین مراسمی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) بدون حضور مردم پس از نماز مغرب و عشاء در روز 14 خرداد برگزار می‌شود و آنگونه که حجت‌الاسلام رضایی مطرح کرده است، 3 هزار سخنرانی طی روزهای 14 و15 خرداد در حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی فارس پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار