کد خبر: ۸۵۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 03 June 2020

مهاجم باتجربه داماش گیلان ابراز امیدواری کرد مسوولان استانی در روزهای پایانی لیگ حامی این تیم برای دستیابی به سهمیه بقا باشند.

 

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان طی فصل جاری بزرگترین مشکلات مالی را پشت سر گذاشته و این در حالیست که با شروع دوباره رقابت‌ها، اکنون هواداران این تیم نگرانی بزرگی بابت آینده و دستیابی به امتیاز بقا از سوی آنها دارند. تیمی که بزرگترین پشتوانه‌اش هواداران بوده و با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا باید ادامه رقابت‌ها را بدون این پشتیبانی پشت سر بگذارد.


محمد غلامی، مهاجم باتجربه داماش گیلان درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: ابتدا باید این موضوع را بگویم که واقعا بازیکنان داماش نمونه هستند. خوشحالم که البته جایی بازی می‌کنند که لااقل هواداران ارزش آنها را می‌دانند. تیمی که از ابتدای فصل تنها 5 درصد دریافتی داشته و این رقم برای یک بازیکن که باید به دنبال مسائل حرفه‌ای، سلامت و تغذیه خود باشد چیزی نیست. این 5 درصد هم باید به این شکل در نظر بگیرید که در قیاس با تیم‌های لیگ برتری و سطح اول به ارزش شاید تنها دریافتی 50 درصدی یک بازیکن باشد. شما در این شرایط چه انتظاری دارید که بازیکن روحیه‌اش را حفظ کند و در زمین بجنگد. با این حال با این میزان دریافتی به نظرم داماش رکورد جهانی را در اختیار دارد. 

 

وی ادامه داد: بازیکنان داماش اما فارغ از این مشکلات پرچم تیم را زمین نگذاشته‌اند و قدردان حمایت هوادارانی هستند که تنها دلخوشی‌شان این تیم است و واقعا این بازیکنان قابل ستایش هستند.

 

غلامی درباره مشکلات مالی تیم در ادامه گفت: اکنون صحبت‌هایی شده تا از سوی مسوولان حمایت کوچکی صورت گیرد اما مسلما همه به این موضوع آگاه هستند که امتیازات هفته‌های پایانی و حفظ سرمایه باشگاه در لیگ دسته اول چه ارزشی خواهد داشت. باید این حمایت تداوم داشته باشد و بر اساس آن امیدوار بود که در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد. 

 

مهاجم باتجربه داماش با اشاره به تلاش مدیران تیم برای رفع مشکلات تیم گفت: باید به آقای حاجی پور هم از اینجا دست مریزاد بگویم. در روزهایی که کمترین توجه به بخش ورزش می‌شود ایشان طی سالیان اخیر در قامت پدر داماش ظاهر شدند و با چنگ و دندان به دنبال حفظ و موفقیت تیم بودند. با این حال بخش خصوصی مشکلات خاص خودش را دارد و نمی‌توان تنها به آن تکیه کرد. از استاندار گیلان هم تشکر می‌کنم که در این مقطع به باشگاه توجه داشته‌اند و به دنبال این هستند تا کمکی داشته باشند تا هواداران خوشحال شوند. این هواداران بزرگترین سرمایه باشگاه هستند و برای حفظ و خوشحالی تک تک آنها شاید هزینه چند میلیاردی هم کم باشد و وقتی آنها اینقدر خالصانه توجه‌شان به تیم است، مدیران استانی هم باید در این راستا کمک کنند. همانطور که گفتم خوشحالم در این مقطع حساس آقای حاجی پور و استاندار بار دیگر وسط گود آمده‌اند و امیدوارم این بار سنگین را بتوانیم در پایان فصل با حفظ در لیگ آزادگان به سرانجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار