کد خبر: ۸۵۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 03 June 2020

 

 

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین در محور هراز و فیروزکوه خبر داد.


 

خبرگزاری مهر: رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین در محور هراز و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی، از ترافیک فوق سنگین در محور هراز و فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: محور هراز قبل از گالری امام زاده هاشم پس زدگی ترافیک مشاهده می‌شود.

محبی در ادامه با بیان اینکه ترافیک در محور فیروزکوه نیز سنگین و پرحجم است افزود: در این محور مواصلاتی گره ترافیکی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم را پرحجم توصیف کرد و عنوان داشت: در محدوده پاکدشت- تهران شاهد افزایش حجم خودروها و ترافیک سنگین هستیم.

وی بیان داشت: از هموطنان می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی رانندگی زمان سفر خود را مدیریت کنند.


مسیر چالوس_شهرسانک تا اطلاع ثانویه مسدود؛ سنگینی تردد‌ در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر چالوس حد فاصل جنوب تا شمال و مسیر شهرستانک از ساعت ۱۰ صبح امروز ممنوع است.

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه براساس گزارشات میدانی و سامانه‌های نظارت و اطلاعات کسب شده شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس حدفاصل مرزن آباد هستیم افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر چالوس حدفاصل جنوب تا شمال و مسیر شهرستانک از ساعت ۱۰ صبح امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

او ادامه داد: آزاد راه تهران–شمال قطعه اول مسیر جنوب تا شمال محدودیت تردد ایجاد کرده ایم.

آشوری با بیان اینکه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه، مرزن آباد، ترافیک سنگین شاهد هستیم، افزود: در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا ورودی به جاده چالوس، ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - رشت حد فاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی امامزاده هاشم شاهد بار سنگین ترافیکی هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، منظریه، شاهاندشت نیز ترافیک سنگین و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند ترافیک نیمه سنگین است.

اوادامه داد: بر اساس اعلام سازمان راهداری تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (شمال به جنوب) از ساعت ۱۹ امروز تا اطلاع بعدی ممنوع است. در محور هراز (شمال به جنوب) نیز تردد وسایل نقلیه تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آشوری اظهار کرد: در تمامی محور‌های شمالی از جمله مسیر فیروزکوه حد فاصل مسیر جنوب- شمال درمحدوده گیلاوند تادماوند شاهد ترافیک سنگین هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد مداخلات جوی چندانی در کشور نیستیم، افزود: در تمامی محور‌های کشور شاهد جوی پایدار با بارش‌های پراکنده در برخی از محور‌های شمالی کشور هستیم.

او ادامه داد: در سایر محور‌ها از جمله آزاد راه قزوین تا کردان شاهد ترافیک سنگین که به نسبت تعطیلات در هفته‌های گذشته بار ترافیک سنگین‌تر شده است.

آشوری به آمار‌های تردد‌های ثبت شده تا ۱۳ خرداد ماه اشاره کرد و افزود: میزان تردد‌ها نسبت به روز گذشته ۱۶.۵ درصد رشد داشته است همچنین میزان تردد در محور‌های آزاد راه کرج- تهران ۱۳۱ هزار خودرو بوده و آزاد راه کرج- قزوین ۱۲۵ هزار تردد و در آزاد راه تهران –کرج ۱۲۰ هزار تردد به ثبت رسیده واین سه محور جزو پر تردد‌ترین محور‌های کشور بوده اند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه با توجه به افزایش و شیوع ویروس کرونا در کشور مسافران باید از تردد‌های غیر ضرور در استان‌های مختلف خود داری کنند گفت: مسافران باید دستورات وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را انجام دهند و از انجام تردد‌های غیر ضرور به ویژه در استان‌های پر خطر خودداری کنند.

آشوری توضیح داد: ما تا جند روز آینده شاهد موج بازگشت مسافران خواهیم بود که با توجه به حجم قابل توجه تردد‌ها در روز‌های پایانی هفته میزان بازگشت پر حجم خواهد بود.

او با بیان اینکه مسافران برای بازگشت حتما به سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱ از جمله تلفن گویا، اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ مراجعه کنند، گفت: پلیس راه کشور برای جلوگیری از افزایش ترافیک در جاده‌های کشور محدودیت‌های را قرار داده بنابراین باید مسافران حتما در جاده‌های کشور با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: با توجه به توزیع سفر در روز گذشته به نظر می‌رسد که میزان تردد‌ها فردا ۱۵ خرداد نسبت به امروز کمتر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار