رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه گفت: بدلیل رعد و برق قسمتی از مراتع و جنگل‌های روستای داریان و هجیج در شهرستان پاوه طعمه حریق شده و کماکان آتش سوزی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 04 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،یادگار غالبی در این خصوص، اظهار داشت: بدلیل رعد و برق در حدود ساعت ۱۴ روز دوشنبه (دوازده خرداد ماه) مراتع و جنگل‌های روستای داریان آتش گرفت و این آتش سوزی با حضور به موقع مردم روستا، فعالان محیط زیست در انجمن ژیوای پاوه، نیروهای اداره منابع طبیعی و... در همان روز مهار شد؛ اما متاسفانه از صبح دیروز دوباره آتش شعله ور شد و تا امروز ادامه دارد.

غالبی با بیان اینکه هنوز برآورد دقیقی از حجم خسارت وارده به جنگل‌ها و مراتع روستاهای داریان و هجیج پاوه بدلیل آتش سوزی صورت نگرفته است،گفت: در نقاطی هنوز آتش شعله ور است ولی احتمالا بزودی مهار می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی پاوه ادامه داد: متاسفانه آتش سوزی کوه‌های داریان و هجیج پس از دو روز تلاش مردم و مسئولان و اعضای انجمن ژیوای به دلیل وزش باد، صعب العبور بودن منطقه، شیب زیاد و پوشش گیاهی انبوه هنوز بصورت کامل و صددرصدی مهار نشده است و کماکان نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار