کد خبر: ۸۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 04 June 2020

جسد مغروق ۲۳ ساله شیرازی در رستم آباد پیدا شد

تابناک/مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به غرق شدن یک جوان ۲۳ ساله شیرازی در رودخانه سپیدرود، گفت: با تلاش امدادگران جسد وی امروز پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیدا شدن پیکر جوان ۲۳ ساله شیرازی در «رودخانه سپیدرود» منطقه ماندابان رستم آباد شهرستان رودبار توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان، اظهار کرد: روز چهارشنبه ۱۴ خرداد خبر غرق شدن جوان اهل شیراز، توسط اهالی منطقه دولت آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی، افزود: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم‌های واکنش سریع به همراه لجستیک و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به پیدا شدن پیکر فرد مغروق، گفت: پس از عملیات جستجو در کمتر از ۲۴ ساعت، جنازه فرد غرق شده امروز (پنجشنبه) در رودخانه سپیدرود پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.

ایست قلبی علت فوت جوان فومنی در ارتفاعات ماسوله

وی همچنین به حادثه ایست قلبی جوان فومنی در ارتفاعات ماسوله نیز اشاره کرد و افزود: روز گذشته یک جوان ۱۹ ساله فومنی ساکن تهران به همراه دو نفر از بستگانش که جهت گردش و تفریح به ارتفاعات ماسوله عزیمت کرده بودند دچار حادثه ایست قلبی شد.

سرپرست هلال احمر گیلان با بیان اینکه طی تماس بستگانش با مرکز عملیات هلال احمر یک تیم امداد و نجات از جمعیت استان و دو تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان فومن به ارتفاعات ماسوله اعزام شدند، ادامه داد: قبل از رسیدن تیم‌های امدادی متأسفانه جوان فومنی بر اثر ایست قلبی فوت کرده بود و تیم‌های امدادی پس از اقدامات لازم از شب گذشته، موفق شدند در ساعت ۵:۰۰ بامداد امروز جسد را از ارتفاعات ماسوله منتقل و تحویل نیروی انتظامی دادند.

غلامی با توصیه به هموطنان و مسافرانی که استان گیلان را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، یادآور شد: هموطنان برای شنا حتماً در مکان‌های مشخص طرح‌های ساحلی اقدام کرده و از شنا در مکان‌های غیر طرح و رودخانه‌ها به شدت پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار