استاندار فارس گفت: از عموم مردم فهیم استان فارس درخواست می‌شود، مواظب سلامتی خود باشند و همچنان کرونا را بعنوان عامل بیماری و مرگ و میر جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 05 June 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی اظهار داشت: علیرغم برخی گمانه‌زنی ها مبنی بر اینکه با گرم شدن هوا بیماری کرونا کاهش می یابد این موضوع محقق نشده و همچنان کرونا سلامتی هموطنان را تهدید می‌کند.

وی افزود :برداشتن قرنطینه ها و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا بطور مشروط برداشته شده و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است. متاسفانه طبق مشاهدات و بررسی ها عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی اماکن، مراکز خرید و تجمع به گونه ای است که نوعی غفلت و بی‌توجهی به موازین بهداشتی را نشان می دهد.

استاندار فارس گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید می شود و متصدیان در دستگاههای خدمات رسان اعم از شهرداری ها، حمل و نقل، صنوف، ادارات، بانکها، مراکز خرید، اماکن تجمعی، رستوران‌ها و دیگر دستگاه های خدمت‌رسان ملزم به رعایت دقیق پروتکل بهداشتی مربوط به هر صنف هستند و در صورت بی‌توجهی، بدلیل تهدید سلامت عمومی مورد پیگرد دستگاههای بهداشتی و نظارتی قرار خواهند گرفت.

رحیمی تاکید کرد : فرمانداران ،مدیران دستگاههای اجرایی و بطور ویژه دانشگاه علوم پزشکی ضمن نظارت دقیق و مستمر ،با همکاری همه ارکان اجرایی ،قضایی تا ریشه کنی کامل کرونا در پیشگیری و مقابله با این بیماری بطور جدی عمل کنند.

وی ضمن هشدار به متولیان گفت: سهل انگاری و بی توجهی به امر سلامت همگانی پذیرفتنی نیست و در این کار خستگی و رها کردن کار عواقب غیرقابل جبران دارد.

استاندار فارس گفت: از عموم مردم فهیم استان فارس درخواست می‌شود، مواظب سلامتی خود باشند و همچنان کرونا را بعنوان عامل بیماری و مرگ و میر جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار