دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛
احمدعلی مقدم گفت: دغدغه نظام جمهوری اسلامی افرادی هستند که از وضعیت کرونا به صورت های مختلف صدمه دیده و یا دچارمشکل شده اند، از این رو تدابیری اندیشیده اند تا مشکلات آنها مرتفع شود، این همان درسی است که اسلام و معارف دینی به ما آموخته است.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 09 May 2020

به گزارش «تابناک»؛ احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه به خبرنگار راه آرمان گفت: باتوجه به وضعیت کرونا، تبعات ناشی از آن و سخت شدن شرایط زندگی، بسیاری از افراد جامعه به فرمان کمک مومنانه و مواسات به ویژه در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثاراست، عمل کردند.

وی افزود: مردم با لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت و اطاعت پذیری از ایشان، با اجرای رزمایش همدلی، کمک مومنانه و ایجاد قرارگاه های متعدد خوش درخشیدند.

دست یاری گر نظام اسلامی بر سر اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا/ سپاه و بسیج برای اجرای رزمایش مواسات شبانه روز تلاش می کنند

حرکت مشتاقانه مردمی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مردم با این بسیج همگانی و کم سابقه نشان دادند که همیشه پا به رکاب، مطیع امر ولایت و رهبری هستند، هرکجا و هر زمان که ایشان مطلبی را بیان فرمودند مردم مشتاقانه و با تمام وجود پای کار بوده و هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده تا مطالبات مقام معظم رهبری محقق شود.

مقدم مطرح کرد: در عمر ۴۱ ساله انقلاب ثابت شد که ملت ایران هر تهدیدی را تبدیل به فرصت کرده و موفقیت های چشمگیری را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده و دنیا را شگفت زده کرده اند.

وی یادآور شد: ما تهدید نظامی و تجاوز به خاک ایران را  تبدیل به فرصت کردیم، در حالیکه زمان شروع جنگ تحمیلی محتاج اسلحه بودیم، اما اکنون درحوزه دفاعی و نظامی به عنوان ابر قدرت در منطقه مطرح هستیم.

تبدیل تهدیدهای تحریم به فرصت، خیال های دشمنان را باطل کرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ابراز کرد: در اعمال تحریم های ظالمانه و تهدید مستکبران، در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد، خواب و خیال هائی که برای ایران دیدند تعبیر نشد و ملت ایران با اتکا به دانش و توان خود تمامی تهدید های تحریم را در این ۴۱ سال گذشته تبدیل به فرصت کرده است.

مقدم عنوان کرد: در بسیاری از بخش ها خودکفا شده ایم، و اعمال تحریم های ظالمانه تنها ۲۰ درصد از اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار داده، در حالیکه که تصور آنها این بود که با اعمال این تحریم ها کشور فلج می شود.

وی ادامه داد: نیروهای پزشکی همانند بسیجیان زمان جنگ با ایثار و از خود گذشتگی به مدد مبتلایان به کرونا به میدان آمده اند و نمونه این ایثار  را تا این حد در هیچ کجای دنیا نخواهید دید.

شیوع کرونا فرصتی برای خودکفایی در تولید وسایل و تجهیزات پزشکی

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: با شیوع این ویروس منحوس باز هم این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و هم اکنون با اتکا به توان داخل، ظرفیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان، همدلی، وحدت آحاد جامعه در تولید مایع ضدعفونی کننده، ماسک، وسائل و تجهیرات پزشکی  در دو ماه گذشته کاملا خودکفا شدیم.

مقدم گفت: ما ابتدا با شیوع این ویروس با کمبود ماسک و مایع ضدعفونی مواجه بودیم، اما اکنون با دانش و توان داخلی، ایثار و ازخود گذشتگی جوانان توانستیم دراین موارد نیز خودکفا شده و حتی در مواردی به عنوان صادر کننده عمل کنیم.

وی یادآور شد: ویروس منحوس کرونا که تقریبا تمام نقاط جهان را فرا گرفته، بسیاری از کشورهای پیشرفته و مدعی جهان را در این مبارزه به زانو درآورده است، مردم آن کشورها به فقر و بیچارگی افتاده اند و صدماتی که آنها از ویروس کرونا درحوزه اقتصادی متحمل شده اند به مراتب بیش از کشور ماست و قابل مقایسه نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی که از این وضعیت کرونا صدمه دیده اند، در فقر و بیچارگی قرارگرفته اند و فریادرسی ندارند.

دست یاری گر نظام اسلامی بر سر اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا

مقدم تاکید کرد: دغدغه نظام جمهوری اسلامی افرادی هستند که از وضعیت کرونا به صورت های مختلف صدمه دیده و یا دچارمشکل شده اند، از این رو تدابیری اندیشیده اند تا مشکلات آنها مرتفع شود، این همان درسی است که اسلام و معارف دینی به ما آموخته است.

وی ادامه داد: در این شرایط بحرانی همه افرادی که تمکن مالی دارند به صورت خودجوش وارد میدان شده و هر یک به نوعی درصدد کاهش صدمات و مشکلاتی که به مردم وارد شده، کمک می کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به مردم توصیه کردند که در ماه مبارک رمضان کمک مومنانه انجام دهند و مردم ایران ضمن لبیک به ندای رهبری با بسیج همگانی و برگزاری رزمایش های متعدد در نقاط مختلف کشور، با اهدای کمک های مومنانه خود جلوه های بی نظیری از جهاد، ایثار، وحدت وهمدلی را به وجود آوردند.

سپاه و بسیج برای اجرای رزمایش مواسات شبانه روز تلاش می کنند

مقدم یادآور شد: تمام ارگان ها و دستگاه ها به ویژه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان و جوانان جان برکف با تمام وجود پای کار آمده اند و شبانه روز برای جمع آوری کمک های مردمی تلاش می کنند و در اجرای این رزمایش مشارکت همه جانبه دارند.

وی عنوان کرد: موتلفه اسلامی برحسب وظیفه براساس برنامه هایی که در مرکز مطالعات وب رنامه ریزی تنظیم شده امر مواسات را اجرایی کرده و درحوزه های مختلف اعم از جمع آوری کمک های مردمی، بسته بندی و ایجاد موکب اقدامات خوبی انجام داده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این رزمایش ملی، جهاد، ایثار، همدلی و کمک های مومنانه تا پایان مبارزه با کرونا وحتی پس از آن ادامه داشته باشد چرا که کمک به مستمندان یکی از آموزه ها و توصیه های ائمه اطهار(ع) است.

انتهای پیام/ *

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار