از روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از وجود انبوهی از کارت های هدیه که مبلغ آن ها خالی شده بود در روستای میمند داشت.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 08 June 2020
تعداد زیادی کارت هدیه بنیاد مستضعفان در روستای میمند استان کهگیلویه و بویراحمد به سرنوشت عجیبی دچار شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از وجود انبوهی از کارت های هدیه که مبلغ آن ها خالی شده بود در روستای میمند داشت.
بنابر این گزارش تعداد زیادی کارت هدیه بنیاد مستضعفان که ظاهرا برای کمک به مردم تهیه شده بود به طرز عجیبی توسط دستگاه کارت خوان خالی شده و در روستای میمند استان کهگیلویه و بویراحمد رها شده‌ است.

بنیاد مستضعفان خواستار حساسیت دستگاه های دولتی شد
به دنبال انتشار کلیپی از رها شدن تعدادی از کارت های هدیه اهدایی بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب دیده در یکی از استان های غربی، بنیاد مستضعفان با تاکید بر پیگیری قانونی نسبت به این موضوع، توضیحاتی را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان به دنبال انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی مبنی بر رها شدن تعدادی از کارت های هدیه اهدایی بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب دیده در روستای میمند استان کهکیلویه و بویراحمد که به طور غیرمعمول توسط یک دستگاه کارت خوان خالی شده بودند، بنیاد مستضعفان اعلام کرد که این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کند و به محض حصول نتیجه، با هرگونه تخلف در توزیع این هدایا برخورد قانونی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان اعلام کرد: با توجه به این که کمک های مالی این بنیاد برای اقشار ضعیف و آسیب دیده از كرونا در اختیار دستگاه های دولتی و نهادهای حمایتی قرار گرفته است، انتظار می رود دستگاه هاى مسئول این استان نیز نسبت به این موضوع حساس باشند و پیگیری های قانونی را برای روشن شدن ماجرا انجام دهند.
بدیهی است دستگاه های دولتی و نهادهای حمایتی و سایر مراجع قانونی که در جریان کمک های بنیاد مستضعفان در دوران کرونا، به عنوان رابط میان بنیاد مستضعفان و اقشار آسیب دیده، وظیفه توزیع این کمک ها میان خانواده های نیازمند و اقشار هدف را بر عهده داشتند، در قبال این موضوع مسئولند و باید نسبت به امانتی که در اختیارشان قرار گرفته پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار