نماز جمعه این هفته 23 خرداد 99 در تمامی شهرستانهای استان فارس(36 شهرستان مشتمل بر 76 شهر) برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۵۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 08 June 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه:ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا فقط شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، نمازجمعه اقامه نخواهد شد اما در شهرهای با وضعیت سفید و زرد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نمازجمعه روز جمعه 23 خرداد برگزار و اقامه می گردد.

ملک مکان در ادامه افزود در لیست شهرهای قرمز که وزارت بهداشت به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ابلاغ و ارسال کرده است، خوشبختانه هیچ شهر و شهرستانی در استان فارس وضعیت قرمز ندارد لذا جمعه پیش رو در 76 شهر استان نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ملک مکان گفت شهرستانهای جهرم، فسا، مرودشت، لارستان و گراش( و توابع این شهرها) که هفته گذشته نماز در آنها اقامه نشد، طبق لیست جدید وزارت بهداشت، مجوز اقامه نماز جمعه در هفته پیش رو را دارند.

ملک مکان گفت: خوشبختانه جمعه گذشته نماز جمعه در شهر شیراز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید و مردم استقبال بسیار خوبی از بازگشائی نماز جمعه داشتند.

ملک مکان از نمازگزاران خواست جهت شرکت در نمازعبادی سیاسی جمعه در منزل وضو گرفته و با مهر و سجاده شخصی و ماسک و دستکش در نماز جمعه حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار