امیری گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن روز جهانی صنایع‌دستی و آغاز هفته صنایع دستی ویژه‌برنامه‌های متعددی در استان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 09 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مصیب امیری»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) با اشاره به اینکه برای دیدن فیلم به سایت مراجعه کنید، گفت: به همین مناسبت در روز 22 خرداد ماه مصادف با برنامه بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی در مرکز تجارت جهانی صنایع دستی «مهستان» با حضور مسولین استان و هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: به مناسبت هفته صنایع دستی جلسه هماهنگی با موضوع شیراز شهرجهانی صنایع دستی به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دراین هفته ویژه برنامه های متعددی توسط خانه های صنایع دستی برگزار می شود و همچنین برگزاری نشست های تخصصی با هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی، تکریم و دیدار با پیشکسوتان صنایع دستی و بازدید از کارگاه های تولید صنایع دستی برگزار خواهد شد.

امیری افزود: به همین مناسبت در سطح شیراز با همکاری شهرداری شیراز تصاویر پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی و تبلغات محیطی به صورت گسترده انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار