فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت: ضرورت داره اداره کل راه وشهرسازی استان پروژه های خود را در این شهرستان با جدیت پیگیری و پیمانکار فازدوم چهاره بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک را تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۸۶۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 09 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در نشست شورای ترافیک دهلران با انتقاد از اداره کل راه و شهرسازی استان گفت:دهلران یکی از پرتردد ترین مسیرها در اربعین است لذا توجه به ر اه های آن یک ضرورت است و آمار تصادفات در ایام اربعین نیز ضرورت موضوع را دوچندان می کند.

فرماندار دهلران بیان داشت : تعین تکلیف پروژه نقاط حادثه خیز وحذف پیچ های نصریان

وپیگیری ایجاد باند دوم محور دهلران به مهران با توجه به حجم ترددها و به ویژه در ایام اربعین نیازمند توجه ویژه است و باید راه شهرسازی مشکلات را تعیین تکلیف وپروژه های خود را با جدیت در شهرستان پیگیری کند.

وی بر ضرورت توجه این اداره کل به جاده چمسرخ،مسکن مهر،پروژه مصلی و زندان و بازآفرینی بافت های شهری تاکید کرد و افزود:پیمانکاران بومی نیازاست در انجام تعهدات خود در حوزه راه شهرسازی عمل کنند و متولیان در اسرع وقت این پیمانکاران را تعیین تکلیف کند در غیر اینصورت از طریق قضایی موضوعات پیگیری خواهند شد.

عسکری گفت: پیمانکاران بومی که در مناقصه 200میلیارد ریال قرارداد روکش آسفالت راه های شهرستان مشارکت دارند به تعهدات خود عمل کنند و کار را به سرانجام برسانند.

فرماندار دهلران افزود : قطعا نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیرهای تردد شهرستان شد عاملی در جهت کاهش تصادفات است وباید دستگاه متولی در این راستا اقدمات لازم را در دستور کار خود داشته باشد.

وی به نبود چراغ راهنمایی ورانندگی در شهر دهلران اشاره کرد گفت : شهرداری دهلران باید برای فعال کردن چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان امام شهر دهلران را برای کاهش ترافیک نصب کند.

نحوه انتقال جسد متوفی در تصادفات توسط دستگاه های متولی و با دستور نیروی انتظامی،جلوگیری ازپارک دوبل در سطح شهر دهلران،ارائه آمار تصادفات جاده ای توسط پزشکی قانونی بصورت ماهیانه وساماندهی مسیر و تابلوهای روستاهای مسیر جاده های اصلی شهرستان به اندیمشک از دیگر موضوعات نشست ترافیک در دهلران بود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار