مرتضی امیری با اشاره به تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با همکاری و مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان بیان کرد: این بسته‌ها شامل ۷ قلم کالای ضروری از جمله؛ ۱۰ کیلو برنج، ۴ کیلو مرغ، ۲ بطری روغن، یک قوطی رب، ۳ بسته ماکارونی، یک کیلو نخود و یک کیلو لوبیا است که به ارزش هربسته ۳۲۰ هزارتومان تهیه شده است.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 09 June 2020
با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان و قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۶۱ بسته معیشتی تهیه و بین روشندلان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش تسنیم، با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان و قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۶۱ بسته معیشتی تهیه و بین روشندلان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اهمیت کمک و دستگیری از محرومین و مستعضین گفت: در دین ما به این موضوع اشاره شده است که همواره یار و یاور مستعضفان و محرومین باشید و این مطلب هم در سیره و رفتار ائمه معصومین (ع) و اولیای الهی نیز نمود پیدا کرده است.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در نیمه شعبان با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا، سفارش به دستگیری و کمک به محرومین و نیازمندان نمودند و اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه داشتند.

معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در ادامه گفت: در همین راستا شاهد لبیک سازمان ها، نهادها، گروه‌های جهادی و مردمی به این فرمان، ولی امر مسلمین بودیم و نتیجه آن برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در سرتاسر کشور بود.

امیری اظهارداشت: در همین زمینه طی چندین مرحله قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا نموده است.

وی با اشاره به تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با همکاری و مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان بیان کرد: این بسته‌ها شامل ۷ قلم کالای ضروری از جمله؛ ۱۰ کیلو برنج، ۴ کیلو مرغ، ۲ بطری روغن، یک قوطی رب، ۳ بسته ماکارونی، یک کیلو نخود و یک کیلو لوبیا است که به ارزش هربسته ۳۲۰ هزارتومان تهیه شده است.

معاون قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ۶۱ بسته معیشتی با همکاری این قرارگاه بین روشندلان آسیب دیده از کرونا توزیع شده است؛ گفت: انجمن روشندلان استان همدان تعداد ۳۵۰ خانواده روشندل را تحت پوشش قرارداده است و با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی، قرار بر این شد که قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده‌های که دچار مشکلات عدیده‌ای شده اند حمایت نماید.

مرتضی امیری همچنین افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تعداد ۶۱ خانواده از این عزیزان دارای اولویت حمایت هستند، با توجه به این موضوع رایزنی‌های لازم با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان صورت پذیرفت و در نهایت توانستیم تعداد ۶۱ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان تهیه و بین این خانواده‌های عزیز توزیع کنیم.

وی عنوان کرد: در قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تمام هدف ما محرومیت زدایی با تفکر ایجاد شغل و توانمند سازی خانواده‌ها است و ان شاءالله به زودی شاهد اجرایی شدن برخی از طرح‌های اقتصادی این قرارگاه در سطح شهر همدان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار