مجتبی کشاورز با اشاره به اینکه بر اساس ستاد ملی کرونا تمام باشگاه‌های ورزشی به‌غیراز ورزش‌های رزمی و کشتی تمامی باشگاه‌های رشته‌های ورزشی بازگشایی‌شده است اظهار داشت: مسئولان باشگاه‌ها اجازه ندارد به بهانه‌های کرونایی شهریه اضافه از ورزشکاران دریافت کنند و با اعلام هرگونه گزارش، با متخلفین برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 10 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:مجتبی کشاورز با اشاره به اینکه بر اساس ستاد ملی کرونا تمام باشگاه‌های ورزشی به‌غیراز ورزش‌های رزمی و کشتی تمامی باشگاه‌های رشته‌های ورزشی بازگشایی‌شده است اظهار داشت: مسئولان باشگاه‌ها اجازه ندارد به بهانه‌های کرونایی شهریه اضافه از ورزشکاران دریافت کنند و با اعلام هرگونه گزارش، با متخلفین برخورد می‌شود.
وی با اشاره به شهریه باشگاه‌ها افزود: شهریه مانند گذشته برابر درجه باشگاه‌ها تعیین می‌شود که با توجه‌ به شرایط فعلی، برنامه‌ای برای افزایش سقف شهریه‌ها نخواهیم داشت.
کشاورز ادامه داد: شهریه قانونی هم‌اکنون در باشگاه‌های ممتاز که تعداد آنان در شیراز کمتر از 30 باشگاه است ماهانه 250 هزار تومان و درجه‌یک 165 هزار تومان ابلاغ‌شده است.
مسئول اداره نظارت بر باشگاه‌های ورزشی ورزش و جوانان شیراز اضافه کرد: ورزشکاران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به مدیریت شهرستان شیراز واقع در چهارراه حافظیه، روبروی آرامگاه حافظیه واحد نظارت بر باشگاه‌ها مراجعه و اعلام شکایت تا موضوع رسیدگی شود.
وی با اشاره به استفاده از باشگاه‌های بدنسازی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های بدنسازی باید فاصله اجتماعی ۲ متر و با ۲۵ درصد ظرفیت نسبت به حضور گذشته در باشگاه را رعایت کنند.
کشاورز بابیان اینکه شیوع کرونا در پی آن تعطیلی اماکن ورزشی خسارت زیادی را به بخش ورزش وارد کرده است تصریح کرد: مجموعه‌های ورزشی باید در زمان فعالیت ورزشکاران رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن محیط را به‌مرور انجام دهند چراکه در صورت کوتاهی و بی‌توجهی به موضوع اماکن ورزشی آنان پلمپ خواهد شد.
وی در پایان گفت: بازرسان و کارشناسان برای بررسی بهداشت اماکن ورزشی به‌صورت محسوس و نامحسوس از این محیط‌ها بازدید خواهند کرد.

برچسب ها: ورزش ، باشگاه ، شعریه ، کرونا ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار