معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش اعلام کرد: طی روزهای اخیر نگرانی‌ها از پیشروی کرونا در شهرستان گراش بشدت افزایش یافته است ، آمار بسیار نگران کننده مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در شهرستان گراش به دلیل عدم رعایت اصول پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی است.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 10 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر طیبه مهروری روز چهارشنبه با بیان اینکه روزانه در حالِ اعلامِ افزایش تعداد مبتلایان به گرونا در این شهرستان هستیم افزود: نتایج تحقیقات کارشناسان ما نشان می دهد بسیاری از مبتلایانِ این چند روز به دلیل شرکت در تجمعات و دورهمی ها و مراسم بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به کرونا مبتلا شده اند.

مهروری از مردم خواست از شرکت در تجمعات و دورهمی ها و مراسم جداً پرهیز کنند و به فکر سلامتی خود و همشهریان باشند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش اضافه کرد: سهل انگاری در برابر این بیماری ممکن است باعث شنیدن خبرهای ناخوشایندی در روزهای آینده شود.

بر اساس آمارهای منتشر شده در بین مبتلایان یک روز در شهرستان گراش کودک ۸ ساله تا فردی ۶۹ ساله به چشم می خورد ، بسیاری از این افراد اعضای یک خانواده بوده اند .آمار ابتلا دراین شهرستان هم اکنون سه رقمی است و هر روز بر شمار آن افزوده می شود.

طی ۲۴ ساعت منتهی به ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران در کشور به ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر رسید، متاسفانه در این مدت ۷۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، گراش ، پیشروی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار