جوکار از پایان برداشت محصول «کلزا» از سطح مزارع شهرستان جهرم خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۱۰ تن محصول كلزا در مزارع سطح شهرستان جهرم برداشت شده است.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 13 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«علی جوکار»  با اشاره به کار برداشت محصول استراتژیک دانه روغنی «کلزا» از مزارع سطح شهرستان جهرم گفت: کار برداشت این محصول در شهرستان جهرم از اوایل خرداد ماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه داشته است.

 

مدیر جهاد کشاورزی جهرم از پایان برداشت این محصول از سطح 204 هكتار مزارع اين شهرستان خبر داد و افزود: متوسط برداشت كلزا در شهرستان جهرم حدود 2 تن در هكتار است.

 

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 410 تن محصول كلزا در مزارع سطح شهرستان جهرم برداشت شده است، بیان کرد: قيمت خريد تضمينی كلزا در سال زراعی جاری چهار هزار و 660 تومان بوده است.

 

جوکار با اشاره به اینکه تعداد 60دستگاه کمباین در برداشت کلزا در شهرستان جهرم فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: محصول برداشت شده به مرکز خرید تضمینی کلزای شهرستان تحویل داده شده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم و مرکز خرید کلزا یک دستگاه بوجاری در شهرستان مستقر شده است.

برچسب ها: برداشت ، کلزا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار