معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس اعلام کرد که سوگواره حضرت امام صادق(ع) همزمان با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب تشیع، در فضای باز بقاع متبرکه این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 14 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، یکشنبه ۲۵ خرداد به خبرنگاران گفت: برگزاری سوگواری سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری، مختص بقاع متبرکه‌ای است که دارای فضای باز کافی است و از فضای بسته این بقاع برای مراسم استفاده نخواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان مراسم سوگواره شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: بین سوگواران شرکت کننده در این مراسم، قبل از ورود به محل برگزاری، دستکش و ماسک توزیع می‌شود.

صفری‌گرائی با یادآوری اینکه در این مراسم هیچگونه اطعامی انجام نخواهد شد، گفت: بقاع متبرکه براساس دستورالعمل‌ها و به شکل روزانه ضدعفونی می‌شود و با هدف حفظ سلامت زائران و مجاوران، فضاهای بسته و شبستان‌های این بقاع، تعطیل است و امکان ورود به این محوطه‌ها وجود ندارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در خصوص برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه(ع) در شیراز، به مدت سه شب، میزبان سوگواران خواهد بود.

این مقام مسئول یادآور شد: مراسم سوگواره رئیس مذهب تشیع از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه شنبه ۲۷ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

معاون اوقاف و امور خیریه استان فارس خاطرنشان کرد که با هدف حفظ سلامت سوگواران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صندلی‌هایی به فاصله یک و نیم متر در فضای باز حرم مطهر علی ابن حمزه(ع) چیده خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار