کد خبر: ۸۶۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 14 June 2020
کانون منتظران ظهور کپورچال انزلی در روزهای سخت کرونایی به پایگاهی برای کمک‌‌های مومنانه مردم به نیازمندان تبدیل شد.
 

 

تابناک/«راستین محبی» با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال انزلی در ماه‌های اخیر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: با شیوع کروناویروس برنامه‌ریزی های فرهنگی و هنری تغییر یافت و مراکز فرهنگی، مذهبی و مساجد به جهت پیشگیری از این ویروس منحوس تعطیل شدند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی با بیان اینکه با تعطیلی مساجد فعالیت‌های کانون‌های مساجد رنگ و بوی نوع‌دوستی و همدلی گرفت افزود: در این ایام اعضای کانون‌های مساجد با هم همدل شده و هر چه در توان داشتند برای ریشه‌کن کردن کووید ۱۹ و تامین سلامت مردم به کار بستند.

 

وی مساجد را پایگاه کمک‌های مومنانه مردم در روزهای سخت کرونایی اعلام کرد و بیان داشت: اعضای کانون منتظران ظهور نیز در قالب رزمایش همدلی و ایثار پا به میدان گذاشته و به خدمات‌رسانی به مردم روستا پرداختند.

 

محبی از ضدعفونی روزانه مسجد و محل به همت جوانان کانونی خبر داد و افزود: به همت یکی از خیرین منطقه ۲ هزار لیتر آب ژاول جهت ضدعفونی به کانون منتظران ظهور اهدا شد که علاوه بر کپورچال به ضدعفونی روستاهای اطراف نیز پرداختیم.

 

وی تصریح کرد: همچنین در روزهای نخست شیوع کرونا که با کمبود ماسک مواجه بودیم، ۶ هزار عدد ماسک و دستکش یک‌بار مصرف توسط کانون تهیه و در منطقه توزیع شد.

محبی ادامه داد: همچنین ۵۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده و ۲۰۰ عدد مایع ضدعفونی کننده در قالب بسته‌های بهداشتی در محل توزیع شد.

 

وی به کمک‌های مومنانه کانون منتظران ظهور با محوریت مسجد امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و اظهارداشت: در این ایام نیازمندان واقعی و آسیب‌دیدگان از کرونا شناسایی شدند و  ۶۰۰ بسته معیشتی جهت حمایت از این افراد توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات، رب‌گوجه، روغن و ماکارونی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان بود.

وی با اشاره به عیادت مداوم از بیماران و سالمندان و تامین نیازهای آنان به همت اعضای کانون تصریح کرد: همچنین به ۱۵۰خانوار منطقه کالابرگ معیشتی به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان اهدا شد.

 

محبی اعلام کرد: همچنین به همت خیرین محل ۱۰ میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی قربانی یک راس گوسفند، توزیع ۳۰ پرس غذای گرم و پخت نان بربری صلواتی جهت سلامتی امام زمان(ع) همزمان با شب نیمه‌شعبان را از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار