مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس هشدار داد: شنا در آبگیرها و تاسیسات آبی این استان همچون بازی با مرگ است. افراد زیادی به خاطر علاقه مندی به شنا در این مکان‌ها قربانی شرایطی شده‌اند که تصور آن را هم نمی‌کردند. شرایطی که حتی ماهرترین شناگران هم به آن آشنا نیستند.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 14 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا ارجمند روز یکشنبه با هشدار و یاد آوری بازدارندگی شنا در آبگیرهای استان فارس گفت: بارها درباره بازدارندگی شنا در آبراهه هایآبیاری، آبگیرها و دریاچه سدها هشدار داده شده اما باز هم شاهد بی‌توجهی به این هشدارها و حوادث غرق شدگی هستیم.

ارجمند افزود: با توجه به فصل گرما و تمایل افراد به شنا و خطر غرق شدگی در محدوده این تأسیسات، از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به ممنوعیت ورود به سازه های مربوط به آب از ورود و شنا کردن در دریاچه سدها، تاسیسات آبی و کانال‌های آبیاری و زهکشی جدا خودداری کنند و عواقب ناشی از بی توجهی به ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی استان به عهده فرد خاطی است.

وی تاکید کرد: با توجه به حوادث سال‌های گذشته از همه هم‌استانی‌ها، مسافران، ساکنان مجاور سدها و تاسیسات درخواست می‌شود از هرگونه شنا و آب‌تنی و ماهیگیری در محل‌های یاد شده، به جد اجتناب کرده و به هشدارهای نشان دار و توصیه‌ ماموران این شرکت توجه ویژه داشته باشند.

طی روزهای گذشته، ۲ نفر به علت سقوط در استخر کشاورزی در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت جان سپردند و یک جوان ۱۹ ساله نیز در رودخانه گجستان شهرستان رستم به دلیل خفگی در آب جان خود را از دست داد.

برچسب ها: شنا ، آبگیر ، غرق شدگی ، مرگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار