کد خبر: ۸۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 15 June 2020

برترین‌های فعال در حوزه دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری معرفی و تقدیر می‌شوند

خبرنگاران برتر رسانه‌های گروهی فعال در حوزه دانشگاه‌ها و پارک‌های منطقه ۲ کشور معرفی و تقدیر می‌شوند.

تابناک/ ایجاد انگیزه در بین خبرنگاران واصحاب رسانه جهت فعالیت و تعامل گسترده تر در حوزه دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، بررسی کارشناسانه آثار رسانه‌ای به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از طریق آموزش و تعامل مستمر، ارزیابی کمی و کیفی فعالیت‌های خبرنگاران رسانه‌ها در خصوص پوشش اخبار دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و همچنین فراهم سازی زمینه رقابت حرفه‌ای در رسانه‌ها  از جمله اهداف برگزاری این جشنواره  است.

خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی خبری و تحلیلی دارای مجوز فعالیت، مطبوعات و صدا و سیما امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

همچنین مهلت ارسال آثار خبرنگاران به دبیر خانه (دانشگاه مازندران)  حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۹۹ است و زمان برگزاری جشنواره تابستان ۹۹ در مازندران شهرستان بابل دانشگاه صنعتی نوشیروانی است.

بر این اساس آثار به تفکیک هر بخش در قالب سی دی با ذکر مشخصات اثر به دبیر خانه ارسال شود همچنین بازده زمانی تولید مستندات جهت شرکت در جشنواره از فروردین ۹۸ تا اسفند ۹۸ خواهد بود.

جوایز این جشنواره نیز شامل لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه نقدی است.  در حاشیه برگزاری جشنواره خبرنگاران برتر کارگاه‌های آموزشی به همراه ارائه گواهی شرکت درکارگاه اعطا می‌شود.

کلیه خبرنگاران کشوری به ویژه خبرنگاران استان‌های گیلان، گلستان و مازندران که در خصوص دانشگاه‌ها و پارک‌های منطقه دو فعالیتی داشتند می‌توانند به این جشنواره شرکت کنند. همچنین بخش‌های رقابتی جشنواره شامل ۵ بخش خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه و عکس می‌باشد.

ارسال آثار نیز باید با کیفیت مطلوب و خوانا باشد و از ارسال هر گونه لینک خوداری شود هر خبرنگار می‌تواند از هر بخش تنها دو اثر به جشنواره ارسال کند. بدیهی است آثار ارسالی بیش از دو مورد در هر بخش موجب حذف آن بخش خواهد شد.

همچنین آثار ارسالی باید در حوزه دانشگاه‌ها و پارک‌های  منطقه در استان گیلان( دانشگاه گیلان پارک علم و فناوری گیلان) استان مازندران ( دانشگاه مازندران، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه علم و فناوری مازندران بهشهر، دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل و پارک علم و فناوری مازندران )، استان گلستان ( دانشگاه علوم پزشکی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه گلستان، دانشگاه گنبد کاووس و پارک علم و فناوری گلستان باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار