فرماندار زرین دشت گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ورود افراد بدون ماسک در اماکن دولتی زرین‌دشت ممنوع است.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 15 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:ابراهیم خرم اظهار داشت: طبق اعلام استانداری فارس دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در این شهرستان موظف شده‌اند از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری و خدمات ارائه ندهند.
وی افزود: با ابلاغ دستورالعمل ستاد کرونا در این شهرستان استفاده از ماسک در تمامی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و پست‌بانک‌ها اجباری است و با افرادی که به‌عنوان عامل شیوع این ویروس و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری سلامت جامعه را تهدید می‌کنند برخورد می‌شود.
فرماندار زرین‌دشت بابیان اینکه روند مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان زرین‌دشت رو به افزایش است ادامه داد: ازآنجاکه ممکن است بسیاری افراد ناقل باشند، می‌طلبد که برای جلوگیری از شیوع این ویروس همه‌ افراد جامعه برای حضور در تجمعات و مکان‌های عمومی طبق نظر وزارتخانه بهداشت و درمان از ماسک استفاده کنند.
خرم تصریح کرد: شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان نسبت به شیوع کرونا دغدغه داشته و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.
وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت موارد بهداشتی ساده ازجمله زدن ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات بیماری کرونا با کمترین تلفات ممکن مهار خواهد شد.
گفتنی است، طی چندروز اخیر افزایش تعداد مبتلایان کرونا ویروس به ۴۲ نفر در زرین‌دشت موجی از نگرانی را در سطح این شهرستان به وجود آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار