جعفر قادری گفت: مدیران فاسد جایگاهی در نظام اداری کشور ندارند و در صورت مشاهده تخلف، باید با مدیر متخلف، برخورد جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 16 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:جعفر قادری گفت: مدیران فاسد جایگاهی در نظام اداری کشور ندارند و در صورت مشاهده تخلف، باید با مدیر متخلف، برخورد جدی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه وجود هر مفسده‌ای در هر دستگاهی نیازمند برخورد قاطع است، ادامه داد: مماشات با مدیر متخلف، زمینه را برای تداوم تخلفات فراهم می‌کند.
قادری ضمن تاکید بر اهمیت نقش دستگاه قضا در برخورد با متخلفان، اظهار داشت: نیاز است که این برخورد علنی و اعلام عمومی نیز بشود تا زمینه فساد از ذهن افرادی که انگیزه‌ آن را در سر می‌پرورانند، از بین ببرد‌.
این نماینده مجلس بر برخورد ویژه با پدیده ناهنجار زمین‌خواری نیز تاکید کرد و گفت: هم منابع طبیعی و هم جهاد کشاورزی باید در کمال جدیت در کنار دادگستری با این پدیده زشت که تعدی به اموال عمومی است، برخورد کنند.
قادری تعدی به منابع طبیعی را بسیار زننده و توجیه ناپدیر دانست و افزود: مقابله با زمین‌خواران، جای هیچ کوتاهی ندارد و این اموال عمومی باید هر چه زودتر از چنگ متصرفان رها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار