مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: معرفی حضرت شاهچراغ(ع) موجب رونق گردشگری مذهبی استان فارس هم می‌شود و این مسئله به تبع بر روی اقتصاد استان نیز تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 16 June 2020

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی،با اشاره به فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایام دهه کرامت اظهار داشت: در دهه کرامت برای گردشگران تسهیلاتی در نظر گرفته ایم.

وی، تخفیف واحدهای اقامتی گردشگری، برگزاری تورهای گردشگری با محوریت حرم‌های مطهر را از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در ایام دهه کرامت برشمرد و اضافه کرد: افرادی که دارای اسامی فاطمه، معصومه، احمد یا رضا هستند می‌توانند طی ایام دهه کرامت از اماکن میراثی به‌صورت رایگان بازدید کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به مسیر رفت آمد کاروان ها که در گذشته از فارس بوده است را مورد توجه قرار داد و یادآورد شد: طریق الرضا(ع)، مسیر رفت و آمد کاروان امام رضا(ع) که از استان فارس هم می‌گذرد باید احیا شود و این کار را می‌توانیم در فضای مجازی هم انجام دهیم.

وی به ارائه تخفیف‌هایی برای هتل‌ها طی ایام دهه کرامت اشاره کرد و بیان داشت: آماده همکاری جهت معرفی بیش از پیش حضرت شاهچراغ(ع) نیز هستیم.

حجت الاسلام نیازی در پایان مطرح کرد: معرفی حضرت شاهچراغ(ع) موجب رونق گردشگری مذهبی استان فارس هم می‌شود و این مسئله به تبع بر روی اقتصاد استان نیز تأثیرگذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار