34 هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان داراب رفع تصرف شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 17 June 2020

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: در پی شکایت اداره منابع طبیعی در خصوص تصرف ۳۴ هکتار از اراضی ملی در حوالی روستای نوایگان و منطقه چنار برفدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی برای بررسی بیشتر موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد ۲ نفر حدود ۳۴ هکتار از اراضی ملی را به صورت غیرقانونی به تصرف خود در آورده اند. برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش زمین‌های تصرف شده، ۱۹ میلیارد ریال برآورد شده استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
وزارت تخریب باغات کشاورزی بزرگواران مردم دیگر قادر به خرید خانه در شهر نیستند هلند به اندازه یک شهر کشور است که با استفاده از کشاورزی مکانیزه و پیشرفته نصف گل دنیا و میلیاردها دلار ثروت به کشورش ارز آوری میکند، به جای این حرکات وحشیانه (تخریب ) که هیچ برنده ای ندارد با جریمه کردن آنها و ساخت مراکز پیشرفته کشاورزی نه سنتی به همه مردم ،کشور و نظام خدمت کنید
قدرت تفکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار