ظاهرا هنوز استاندار فارس و نمایندگان استان بر سر گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند اما بر اساس شنیده‌های ما در هفته پیش رو مدیرکل ورزش و جوانان فارس معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 20 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: با سپری شدن 20 روز از بازداشت مدیرکل ورزش و جوانان فارس و در حالی‌که در این مدت گزینه‌های زیادی برای به دست گرفتن سکان ورزش فارس مطرح شدند، اما تاکنون هیچ یک از آنان نه به عنوان سرپرست و نه به عنوان مدیرکل معرفی نشده‌اند تا ورزش فارس بلاتکلیف‌ترین روزهای تاریخ خود را تجربه کند.

در بین گزینه‌های مطرح اخیر نام علی‌رضا فارسی دانشیار دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تهران و فرهاد دریانوش مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز و رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان، بیشتر بر سر زبان ها افتاده است.

براساس شنیده‌های ما علی‌رضا فارسی که رابطه خوبی هم با استاندار فارس دارد، سال گذشته نیز در زمانی که زمزمه‌های تغییر مدیریت ورزش فارس به گوش می‌رسید، توسط یکی از نمایندگان شیراز به استاندار پیشنهاد شده بود و برادر وی نیز در مقطعی مالک باشگاه برق شیراز بود که در آن زمان حیدرعلی کامیاب مدیرعامل این تیم شد.

اما بر اساس اعلام منابع موثق هنوز نمی‌توان از این دو نفر به عنوان گزینه‌های نهایی مدیرکلی ورزش و جوانان نام برد؛ چرا که هنوز سایر گزینه‌ها از جمله عباس حاجی‌زاده و محمد جعفری شانس تکیه بر صندلی مدیریت ورزش فارس را دارند و از آنها نیز برنامه خواسته شده و هنوز گروه‌هایی به دنبال رایزنی برای آنان هستند.

ظاهرا هنوز استاندار فارس و نمایندگان استان بر سر گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند اما بر اساس شنیده‌های ما در هفته پیش رو مدیرکل ورزش و جوانان فارس معرفی خواهد شد.

نکته‌ای که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است هرچه زمان بیشتر بگذرد این ورزش فارس است که بیشتر متضرر می‌شود و شایسته است تا وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان فارس بر اساس شایسته‌سالاری بر سر گزینه‌ای به توافق برسند.

برچسب ها: ورزش ، بازداشت ، ورزش فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار