حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید بدون جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بی‌معناست و محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 22 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» یاسر نژادفلاح، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز با حضور در دفترامام‌جمعه کرج، با حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید بدون جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بی‌معناست و محقق نمی‌شود، لذا قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور می‌زند و دشمن نیز با سرمایه‌گذاری روی آن درصدد افزایش این پدیده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه یک بال جهش تولید مبارزه با قاچاق کالاست، عنوان کرد: اگر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌خوبی صورت گیرد و عرضه محصولات قاچاق کاهش پیدا کند ما با افزایش تقاضا برای کالا مواجه خواهیم شد که این سبب جهش تولید کالای داخلی می شود.

امام‌جمعه کرج با اشاره به ظرفیت‌های استان چون منطقه ویژه اقتصادی پیام و شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها زمینه قاچاق کالا را به‌شدت فراهم می‌کند که لازم است با همکاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی با اهتمام جدی و صلابت قوی با آن مقابله و مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی همدانی افزود: یکی از موارد توزیع کالای قاچاق به‌ویژه در عرصه پوشاک و لباس دست‌فروشان خیابانی هستند که خوب است شهرداری‌ها مناطق مناسبی را با اجاره‌بهای کم در اختیار آنان قرار دهد تا ضمن حفظ ظاهر شهر، بستری برای نظارت بر کالاهایی که به فروش می‌رسد، فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز آثار و برکات فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باعث افزایش اعتماد مردم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار