کد خبر: ۸۶۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 22 June 2020

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف بیش از ۴۱ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار خلیل واعظی با اشاره به این طرح و تشریح این خبر اظهار کرد: دومین مرحله طـرح سـراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری، به منظور تشدید برخورد با پـدیده شـوم قاچاق، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های رده های انتظامی در مرکز استان و شهرستان ها با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این طرح ۲۴ ساعت بود، خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۳۹۲ قلم انواع کالای قاچاق به همراه ۱۹هزار و ۹۶۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سردار واعظی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۴۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا ۱۰ دستگاه خودرو شوتی و ۵ دستگاه کامیون و تریلر حامل کالاهای قاچاق توقیف و ۴۰ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند از هموطنان خواست در صورت آگاهی از هر گونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار