مصطفی قربان‌فر با اشاره به اینکه ۱۴ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: در استان همدان ۳۳ هزار کارگاه مشمول دریافت تسهیلات کرونا هستند که اعتبار استان در این زمینه ۸۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 22 June 2020
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از معرفی ۴۰۰۰ واحد مشمول دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها خبر داد و گفت: ۵۹۳۶ کارگر همدانی که مشمول دریافت تسهیلات کرونایی بودند، به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، قربان‌فر با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا در استان انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰۰ کارگاه با ۵۹۳۶ کارگر برای دریافت ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: در استان همدان ۳۳ هزار کارگاه مشمول دریافت تسهیلات کرونا هستند که اعتبار استان در این زمینه ۸۰۰ میلیارد تومان است.

قربان‌فر با بیان اینکه ثبت نام در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: قرار بود تا پایان خردادماه فرآیند ثبت نام از مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت بگیرد، اما هنوز سامانه کارا باز است و واحد‌های مشمول دریافت تسهیلات می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: تسهیلاتی به مبلغ شش میلیون تومان برای رانندگان مسافری خویش فرما، ۱۲ میلیون تومان برای بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا به ازای هر فرد و ۱۶ میلیون تومان هم برای بنگاه‌های آسیب دیده که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شده اند، درنظر گرفته شده است.

معاون اشتغال استان همدان در استان همدان ۱۵ بانک و ۱۳ دستگاه اجرایی در پرداخ تسهیلات کرونا مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: کارگران ساختمانی به علت اینکه از کرونا متأثر نبوده‌اند، مشمول دریافت این تسهیلات نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار