کد خبر: ۸۶۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 22 June 2020

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود

تابناک/رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور پس از یک وقفه چهار ماهه از دهم تیرماه ۹۹ در ورزشگاه پارس (میانرود) شیراز برگزار می‌شود.

مسوول سازمان لیگ فوتبال، دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگا ایرنا اظهار داشت: در نشستی که با دست‌اندرکاران باشگاه فجر شهید سپاسی، قشقایی شیراز و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس داشتیم، مقرر شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه مسابقه‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه پارس (میانرود) شیراز برگزار شود.

بهرام کرمدار ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه این بازی‌ها در زیر نور برگزار می شود، مقرر شد یک ژنراتور برق برای پشتیبانی این ورزشگاه تامین و مشکلات سیستم خنک کننده رختکن‌ها نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان فارس بر طرف شود.

وی اضافه کرد: چمن ورزشگاه پارس شیراز از کیفیت مناسبی برخوردار است و امیدواریم شاهد انجام بازی‌های خوبی از سوی تیم‌ها در این ورزشگاه باشیم.

تماشاگران به ورزشگاه نیایند، مسابقه‌ها به صورت زنده پخش می‌شود 

مسوول سازمان لیگ فوتبال همچنین با اشاره به اینکه ادامه رقابت‌های فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیما این مسابقه‌ها به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد و از علاقه‌مندان به فوتبال می‌خواهیم که به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا اجازه ورود نخواهند داشت.

کرمدار، در مورد خبرنگاران و عکاسان نیز گفت: خبرنگاران رسانه‌هایی که می‌خواهند برای تهیه گزارش به ورزشگاه بیایند با توجه به اعمال محدودیت‌ها باید پیش از شروع مسابقه با هیات فوتبال فارس هماهنگی لازم را انجام دهند تا ترتیب حضور آنها در ورزشگاه با رعایت اصول بهداشتی داده شود.

او بیان کرد: باشگاه‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز که میزبان این رقابت‌ها هستند باید خودشان امکانات و لوازم بهداشتی مورد نیاز را تهیه کنند .

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و سپید رود رشت، دهم تیرماه ۹۹ از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در ساعت ۳۰ : ۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود و در همین روز هم تیم فجر شهید سپاسی شیراز در کرج به مصاف تیم گل ریحان این شهر خواهد رفت.

هم اینک در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک پس از انجام ۲۶ بازی، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارد و تیم قشقایی شیراز نیز با ۲۹ امتیاز  در رده دوازدهم جدول است.

تیم مس رفسنجان با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار