سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 27 بیمار مبتلا به کووید 19 در دومین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 22 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 854مورد گزارش شده است.
 وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب 459 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولكولی دريافت شد كه تعداد و درصد مبتلایان به کووید 19 افزایش چشمگیری داشته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان های بویراحمد، گچساران و چرام با توجه به روند افزايش مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در وضعیت هشدار قرار دارند و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان ها در شرایط قرمز قرار می گیرند.

دکتر یزدانپناه گفت: بی توجهی مردم در استفاده از ماسك و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بحران کرونا، می‌تواند خسارات و آسیب های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاری هوشمند، رعايت دستورالعمل هاي بهداشتی، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار