مسئول سازمان لیگ فوتبال استان فارس گفت: بعد از برگزاری جلسه با حضور نماینده سازمان لیگ، مقرر شد که ورزشگاه پارس شیراز میزبان رقابت‌های فوتبال لیگ یک باشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 23 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:بهرام کرمدار در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و مدیران باشگاه‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی، گفت: در این جلسه مسائل مربوط به ادامه مسابقات لیگ برتر به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

کرمدار با بیان اینکه شرکت کنندگان در این جلسه از ورزشگاه پارس شیراز بازدید داشتند، گفت: با توجه به اینکه چمن ورزشگاه پارس، وضعیت بهتری دارد، قرار شد که با برطرف کردن مشکلات سیستم خنک کننده رختکن‌ها و پشتیبانی برق ورزشگاه، شرایط برای میزبانی بازی‌های لیگ فراهم شود.

مسئول سازمان لیگ فوتبال استان فارس ابراز امیدواری کرد که رقابت تیم‌های فوتبال شهدای قشقایی شیراز و سپیدرود رشت، از سری مسابقات هفته ۲۷ لیگ برتر، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز ۱۰ تیر در ورزشگاه پارس برگزار شود.

کرمدار با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده برای این رقابت‌ها، برگزار خواهد شد، گفت: رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و برای حضور خبرنگاران و عکاسان خبری نیز، در صورت هماهنگی رسانه‌ها، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

مسئول سازمان لیگ فوتبال استان فارس خاطرنشان کرد که تیم‌ها مسئول تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز و تجهیزات بهداشت فردی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار