رئیس شورای شهر کرج گفت: نماینده‌ای برای پیگیری و بهبود وضعیت تردد معلولان در نقاط مختلف شهر در شهرداری کرج تعیین شده است.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 24 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر سلیم‌نژاد با بیان اینکه در این شورا به ‌واسطه اینکه شورایی تحصیل کرده است کمیسیون فرهنگی و هنر تشکیل شد اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی، مذهبی و  اوقات فراغت از جمله فعالیت‌هایی است که کمیسیون فرهنگی انجام می‌دهد.

وی در مورد فعالیت‌های کمیسیون هنری و ارتباطات شورای شهر کرج افزود: ساماندهی هنرمندان، تشکیل خانه هنرمندان برای بیان دغدغه هایشان به شورای شهر و همچنین ساخت مجموعه بزرگ تئاتر شهر کرج برای فعالیت هنری در شاخه مختلف از جمله فعالیت‌های شورا برای هنرمندان و اهالی رسانه بوده است.

 رئیس شورای شهر کرج در مورد زمان بهره‌برداری از تئاتر شهر در کرج بیان کرد: طرح و نقشه این پروژه آماده بوده و اعتبار مورد نیاز آن نیز تامین شده است.

 سلیم نژاد با اشاره به اینکه این شورا برای بهبود وضعیت مبلمان شهری برای تردد معلولان برنامه ای تدوین کرده است، تصریح کرد: نماینده‌ای در شهرداری کرج برای بهبود وضعیت معابر شهری برای معلولان انتخاب شده که این موارد را در شهرداری پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا دهه فجر 50 پروژه در شهر کرج به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: تلاش شده که هر شنبه در شهر کرج شاهد افتتاح پروژه با محوریت‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، هنری به بهره‌برداری برسد.

 رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: از جمله اولویت‌های ما در اتمام پروژه‌ها در شهرکرج، پروژه‌های نیمه کاره ای است که سال‌ها شهروندان کرجی در انتطار افتتاح آن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار