فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۴ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 24 June 2020

تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: 26 ژوئن برابر با ششم تیر ماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است که می‌تواند فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش مردم در راستای شناخت بیشتر و مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر در دنیا شناخته می‌شود و در این مسیر با اقدامات مقابله‌ای و تدابیر اندیشیده شده، برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این راستا نیروی انتظامی با قاطعیت در جهت مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ حرکت می‌کند که تقدیم شهدای گرانقدر در این مسیر نشان‌دهنده عزم جدی و راسخ سبزپوشان ناجا در مقابله با این پدیده شوم است.

 

سردار حبیبی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای امسال در سطح استان فارس، 28 باند مواد مخدر منهدم و 14 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش روبه‌رو بوده است.

وی افزود: در این مدت 330 دستگاه خودرو توقیف و 2 هزار و 866 متهم شامل قاچاقچی، معتاد و توزیع‌کننده دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر، همواره به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار