اخبار کامل انتظامی استان مازندران در 4 تیر
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در چهارم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 24 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 4 تیر ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 4 تیر بشرح زیر است :

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 4 تیرماه تا روز شنبه 7 تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 4 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه هفتم تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي "كرج-چالوس، هراز، فيروزكوه" و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور "كرج-چالوس" تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان "تهران-شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت "کرج-تهران" یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلرها از محور "هراز" عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا 24 روز چهار شنبه 4 تیرماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 تیرماه از محور "هراز" ممنوع است.

سرهنگ قدمی اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از "رودهن" به سمت "آمل" ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از "آب اسک" به سمت "رودهن" یک طرفه می شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمه شهرستان " قائم شهر"،گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "آیت الله علی معلمی جویباری" در دیدار سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران با وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در طول چهل سال از عمر انقلاب، همواره در خط مقدم مبارزه با موادمخدر بوده است، افزود: مبارزه با مواد مخدر یک امر ضروری و لازم است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است، تصریح کرد: همه دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد و آحاد جامعه به ویزه خانواده ها باید در امر مبارزه با موادمخدر تلاش کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی در امر مبارزه با موادمخدر در حوزه های مختلف از جمله در مراکز آموزشی و دانشگاهی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی بر توجه خانواده ها و مربیان آموزشی در این خصوص تاکید کرد.

آیت الله معلمی جویباری ریشه اغلب جرایم و تخلفات را در اعتیاد دانست و افزود: ریشه کنی اعتیاد در جامعه نیازمند عزم ملی است و یکی از راهکارهای مهم آن اقدامات ایجابی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندارن نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شش دستگاه درامر مبارزه با موادمخدر در سطح جامعه وظیفه دارند، افزود: نیروی انتظامی و قوه ی قضائیه از جمله دستگاه هایی هستند که با اقتدار و قدرت در حوزه مقابله با موادمخدر فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدماتی در حوزه های مختلف باید پای کار باشند و با ارائه خدمات و توجه به نیازمندی افراد جامعه از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی پیشگیری کنند تا با این اقدام ریشه اعتیاد از بین برود.

در این دیدار سرهنگ "موسی حسینی" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران و سرهنگ "مهدی خادمی" فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر سردار میرزایی را همراهی کردند.

 

پلمپ 11 واحد صنفی متخلف در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از پلمب 11 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمیدرضا فرهودی" در تشریح این خبرگفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه شمالی به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از60 واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند .

سرهنگ "فرهودی" از پلمب11 واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح همچنین به 30 واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد .

وی از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي پليس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

 

کشف 8 تن چوب جنگلي قاچاق در محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از کشف 8 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز انواع چوب های جنگلی توسط قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی کلوده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی با شناسایی 3 قاچاقچی محصولات جنگلی درجریان رسیدگی به این پرونده، در اقدامی عملیاتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده کشف 8 تن چوب قاچاق در بازرسی از محل فعالیت این افراد خبرداد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

کشف 25 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 25 فقره انواع سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد.

وی تصریح کرد: کشف 25فقره شامل سرقت از اماکن خصوصی، منزل، موتور سیکلت، سرقت احشام و قطعات خودرو از جمله موفقیت های این طرح بوده است.

سرهنگ عنایتی از توقیف 3 خودرو و 81 موتور سیکلت متخلف در این طرح خبر داد و اظهار داشت : در این طرح 8 معتاد متجاهر و 10 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

 

کشف عینک های قاچاق در كلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف 460 عدد عینک قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در تشریح این خبر، گفت: در راستاي طرح مبارزه با ورود و عرضه کالاي قاچاق، ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي در حین کنترل تردد خودروها در محورهای ورودی به یک خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 460 عدد انواع عینک آفتابی به ارزش تقریبی 590 میلیون ریال کشف کردند .

سرهنگ عزيزي، خاطرنشان کرد: ضمن توقیف خودروی مورد نظر و تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی، راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

 

 

سارق سیم و کابل برق در نکا دستگیر شد 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق کابل‌ برق با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود: در این راستا، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود مظنون و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق شماره تماس 110 موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

 

 

غرق شدن فردی 26 ساله در شهرستان نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از غرق شدن جوان 26 ساله اهل بابل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا در سواحل این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در سواحل اسکله سنگی این شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری 11 به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی های اولیه دریافتند، فردی 26 ساله حین شنا در خارج از محدوده طرح دریا به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: با حضور گروه های امداد و نجات، جسد نامبرده کشف و به سردخانه منتقل شد .

سرهنگ شالیکار با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند از وپرت خواست: از طرح های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا د1چار سانحه نشوند.

خبر: سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار