خلاصه‌ای از اقدامات وحید خزایی از انتشار تصاویر ضد اخلاقی در فضای مجازی تا راه اندازی سایت‌های قمار را در گزارش زیر بخوانید.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 25 June 2020
بازخوانی اقدامات وحید خزایی/ شکسته شدن شاخ اینستاگرام توسط سپاه
 
به گزارش تابناک سمنان: صبح امروز وحید خزایی که یکی از شاخ‌های اینستاگرامی است، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) توسط ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شد.

ماجرای پرونده وحید خزایی به آبان ماه ۹۴ باز می‌گردد زمانی که تصاویرش در ویلا‌های لاکچری شمال تهران به همراه دختران جوان در فضای مجازی منتشر شد، البته او بعد‌ها مدعی شد تمامی این افراد دخترخاله‌های او هستند و با حضور در پلیس فتا ادعا کرد که تلفن همراه وی به سرقت رفته و تمامی تصاویر شخصیش در فضای مجازی منتشر شده و پس از آن با انتشار فیلمی اعلام کرد؛ حواس پلیس فتا به همه چیز است و به زودی همه چیز روشن می‌شود که بعد‌ها این جمله وی بر سر زبان‌ها افتاد و به قالب طنز در فضای مجازی و حقیقی عنوان می‌شد.

پس از اظهارات خزایی وی توسط پلیس فتا دستگیر شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خانم‌هایی که در تصاویر منتشر شده با وی در فضای مجازی حضور داشتند، دخترخاله‌های او نبوده و آن‌ها دخترانی هستند که توسط خزایی اغفال شده بودند.

وحید در اظهارت خود پس از دستگیری اعلام کرد که یک کارگر ساده املاک است و کلید منازل را برداشته و با دختران قرار ملاقات می‌گذاشت.

پس از دستگیری خزایی، او توانست با مظلوم نمایی رضایت برخی از شکات را جلب کند و در ادامه نیز آزاد شد، شش ماه از آزادی وی نگذشته بود که وی فیلم‌ها و تصاویری را از خود در فضای مجازی منتشر و اعلام کرد که در ترکیه حضور دارد و باز هم به همان شیوه قبل اقدام به انتشار عکس‌های خود به همراه دختران جوان بی حجاب کرد و خیلی زود کاربران فضای مجازی، لقب شاخ اینستاگرامی را بر روی او گذاشتند.

خزایی با مهاجرت به ترکیه توانست زندگی لاکچری را برای خود دست و پا کند و خیلی‌ها از گوشه و کنار مدعی شدند که وی به سمت قاچاق انسان و دختران جوان روی آورده و از این طریق صاحب درآمد چند صد میلیونی شده است.

در همین حین پلیس فتا توانست منبع درآمد مالی وی را شناسایی کند و مشخص شد که خزایی وارد فضای شرط‌بندی و تأسیس سایت‌های قمار شده و از این راه برای خود کسب و کاری فراهم کرده است.

پس از مدتی دنبال کننده‌های خزایی در اینستاگرام کاهش پیدا کرد و او برای اینکه بتواند دوباره به چهره فضای مجازی تبدیل شود، سناریوی دعوای ساختگی را با کمک بهادر وحشی نوشت. در مقطعی ویدیو‌هایی از دعوا و اسلحه کشی داوود هزینه، علیه وحید خزایی منتشر شد. خبری که بعد‌ها با هک شدن تلگرام داوود هزینه مشخص شد یک سناریوی از قبل نوشته شده بود. وحید خزایی به همراه داوود هزینه و بهادر وحشی برای کسب فالوور، سناریوی دعوای ساختگی را ایجاد کرده و برای آن مبالغ کلانی از اسپانسر ناشناس دریافت کرد.

پس از افشای فعالیت‌های وحید خزایی و داوود هزینه هر دو این افراد از کشور ترکیه اخراج شدند و کمی بعد نیز پلیس اینترپل برای دستگیری خزایی اعلان قرمز صادر کرد.

پیش از این نیز سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس سابق پلیس فتا ناجا نیز در گذشته در خصوص پست تلگرامی وحید خزایی اظهار داشت: از روز اول که این فرد دستگیر شد، بار‌ها پیشنهاد دادیم برای او حکم سبک نبرید، اما متأسفانه برای او حکم سبک بریده شد.

وی افزود: در حال حاضر وحید خزایی در موقعیت وانتد (گمشده) است و ما به دنبال جستجوی مکان استقرار او هستیم و دستگیری او در دستور کار است.

این ماجرا ادامه پیدا کرد و خزایی در حال انجام اقدامات واهی خود بود که خبر دستگیری وی توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران منتشر شد.

باید دید که پس از دستگیری این متهم، وی در خصوص اقدامات مجرمانه خود اعم از تشکیل سایت قمار و شرط‌بندی و انتشار تصاویر به دور از شئونات اخلاقی، چه توضیحاتی خواهد داشت و در مقابل این همه بی بند و باری چه خواهد گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار