کد خبر: ۸۶۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 25 June 2020

انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی گیلان

تابناک/طی حکمی از سوی مسعود حلاج پور، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت،در جلسه شورای معاونین آیین تکریـم حسین میرزایی، معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی و معارفه سید پیام شاعف، سرپرست معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی این اداره کل برگزار شد.

مسعود حلاج پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان در ابتدای این مراسم از زحمات حسین میرزایی در دوران تصدی مسئولیت معاونت قدردانی کرد و طی حکمی سید پیام شاعف را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

گفتنی است سید پیام شاعف پیش از این مسئولیت‌های متعددی در زمینه های اجرایی و مدیریتی  را در کارنامه کاری خود دارد. مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی ماسوله، مشاور اداره کل گیلان، مشاور امور اجرایی مدیر عامل  و معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، معاون میراث فرهنگی اداره کل گیلان، مدیر پروژه بناهای قلعه رودخان و اسپی مزگت گیلان، مسئول  بافت های تاریخی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بندرلنگه از اهم فعالیت‌های وی است.

در حکم سرپرست جدید معاونت توسعه مدیرت و پشتیبانی اداره کل آمده است:

« احتراما نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل منصوب می شوید.

اهمیت مسئولیت محوله با همکاری سایر معاونت‌ها در جهت تحقق اهداف و ماموریت های اداره کل، همچنین بهسازی ترکیب نیروی انسانی، فراهم نمودن امکانات مناسب رفاهی و اداری برای کارکنان، تدوین برنامه های آموزشی کارکنان به منظور ارتقاء مهارت و کارایی پرسنل، پایش ساختار تشکیلاتی جهت انطباق با امور محوله، تسریع در تامین نیازهای اداره کل و اقدام به موقع در تامین خدمات عمومی و برنامه ریزی برای کنترل دارایی‌های اداره کل از جمله مواردی است که انتظار دارد با حسن تدبیر جنابعالی اجرایی و محقق گردد.

امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان در سال جهش تولید، موفق و پیروز باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار