رضایی کوچی درادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: اعتقاد داریم دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد و مدیرانی را انتخاب کند قوی، کار بلد باشند و به ظرفیت های داخلی توجه داشته باشد، چنین مدیری در مقابل دشمن قوی است. چنین رویکردی می تواند در حوزه مدیریت بسیار مهم و اثرگذار باشد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 28 June 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به نامه روسای کمیسیون های مجلس یازدهم به رئیس جمهور با هدف تغییر سیستم مدیریت در سال باقی مانده دولت دوازدهم، گفت: در شرایط جنگ تمام اعیار اقتصادی هستیم که افراد توانمند، با روحیه جهادی و انقلابی می توانند عهده دار مدیریت ها باشند، افرادی باید در پست های مدیریتی استفاده شوند که به حوزه مدیریتی آشنا باشند و در تصمیم گیری شجاعت داشته باشند تا بتوانند به موقع تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس یازدهم ادامه داد: مدیران ترسو و ضعیف دراین شرایط از عهده کارهای کشور بر نمی آیند، در شرایطی هستیم که مدیر شجاع و توانمند می تواند از ظرفیت های کشور استفاده کند، در مقابل جبهه دشمن ایستادگی کند، ترس و هراس به دل راه ندهد و بر ظرفیت های داخلی باور داشته باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: جنگ اقتصادی همچنان ادامه دارد، از این رو اینکه چه کسی مدیریت را برعهده گرفته است اهمیت دارد، فردی می تواند در پست مدیریت فعالیت کند که دارای فکر و اندیشه باشند و با وجودشان خدمت کنند، اعتقاد داریم در شرایط تحریمی وضعیت اقتصادی مردم می توانست بهتر از این باشد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در بخش های اقتصادی، گفت: دولت در حوزه مسکن، معیشت خوب کار نکرد و عامل آن در مدیریت ضعیف و کم توان است؛ متاسفانه در کشور هر اتفاقی رخ می دهد برجام و تحریم ها را مقصر می دانیم، درست است که تحریم ها اثر منفی بر اقتصاد کشور داشت اما عمده بحث به مدیریت ها و توان های داخلی بر می گردد بسیاری از مدیران کشور توان بهره گیری از ظرفیت ها کشور را نداشته اند.

رضایی کوچی درادامه تصریح کرد: اعتقاد داریم دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد و مدیرانی را انتخاب کند قوی، کار بلد باشند و به ظرفیت های داخلی توجه داشته باشد، چنین مدیری در مقابل دشمن قوی است. چنین رویکردی می تواند در حوزه مدیریت بسیار مهم و اثرگذار باشد.

این نماینده مجلس با اشاره آمادگی نمایندگان برای همراهی دولت در تغییر رویکرد مدیریتی، گفت: ما پای کار هستیم، به دولت کمک می کنیم که مدیران کار بلد معرفی کند، مجلس حتما حمایت و پیشتبانی می کند، کمیسیون های تخصصی مجلس فعال شده اند، دولت هر مانعی سر راه حرکت خود می بیند به مجلس انتقال دهد، ما برای بهبود وضعیت کشور و معیشت مردم آمادگی رفع مشکلات را داریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: رویکرد مجلس یازدهم، کمیسیون است، ما در کمیسیون ها نگاه تخصصی داریم تا هم بر حسن اجرای قوانین نظارت شود و هم دولت بتواند خدمات مورد نیاز را به کشور ارائه دهد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار