عنایت الله رحیمی در آئین بهره برداری چندین پروژه شهری تصریح کرد: از جمله وظایفی که بر عهده شهرداری‌ها است ایجاد رفاه برای مردم در بهره برداری از پروژه‌های شهری است و از این رو شهرداری‌ها موظف اند تا شرایط تسهیل در حمل و نقل شهری را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 29 June 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:عنایت الله رحیمی در آئین بهره برداری چندین پروژه شهری تصریح کرد: از جمله وظایفی که بر عهده شهرداری‌ها است ایجاد رفاه برای مردم در بهره برداری از پروژه‌های شهری است و از این رو شهرداری‌ها موظف اند تا شرایط تسهیل در حمل و نقل شهری را فراهم کنند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: امید است با بهره برداری از طرح‌های مهم شهری رفاه مردم در بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در کلان شهر شیراز افزایش یابد.

وی ادامه داد: بهره برداری از سه تقاطع غیر همسطح از جمله اقداماتی است که می‌تواند تسهیل حمل و نقل شهری را فراهم کند و ارتباط مناطق مختلف شهر را با یکدیگر فراهم کرده و هزینه‌های هم و نقل شهری کاهش چشمگیری خواهد یافت.

استاندار فارس به شهرداری شیراز توصیه کرد: شهرداری شیراز باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در کلان شهر شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده کند و بهره گیری از بخش‌های مختلف اقتصادی باعث می‌شود تا طرح‌های شهری با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

او با اشاره به بهره گیری از هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از طرح‌های شهری متذکر شد: اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های شهری بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده و در این راستا شهرداری با ایجاد جاذبه‌های محیطی طرح‌های عمرانی را انسان محور کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار