کد خبر: ۸۶۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹ 29 June 2020

عبدالله ایزدپناه ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه من به عنوان نماینده نباید مشکلات ادارات را حل کنم اظهار کرد: حل مشکلات وظیفه مدیران ادارات است و آنها باید برای به ثمر نشستن پروژه‌های خود تلاش کنند و با استفاده از کمترین داشته‌هایشان بتوانند توان مدیریتی خود را به نمایش بگذارند.

 وی با اشاره به مشکلات میان نماینده سابق شهرستان با وزارت نفت افزود: متاسفانه در دوره گذشته به جای بهره‌مندی از توان وزارت نفت جهت توسعه منطقه، مسائل شخصی به میان آمد و شهرستان‌های ایذه و باغملک جهت طرح‌های خود از توان وزارت نفت محروم شدند.

 نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان حزبی ما با دولت مانند دو برادر با دو تفکر مجزا است، ادامه داد: شاید با دولت اختلاف‌ نظر داشته باشیم ولی دشمنی نداریم و جهت حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود در دستگاه دولت خواهیم کوشید.

احداث دانشگاه فرهنگیان ایذه

 ایزدپناه با اشاره به اخذ مجوز جهت احداث دانشگاه فرهنگیان در شهرستان ایذه اضافه کرد: با توجه به سابقه قبلی شهرستان ایذه و وجود کد فعال جهت احداث دانشگاه فرهنگیان در آن در دوران با عنوان دانش‌سرا، در جلسه با استاندار و هیئت امنای این دانشگاه در مرکز استان وعده ساخت آن داده شد.

وی با اشاره به نیازهای شهرستان‌های ایذه و باغملک به معلمان جدید بیان کرد: امتیاز استخدام معلمان جدید در آزمون استخدامی آینده ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بود که با رایزنی‌های صورت گرفته، وزارت آموزش و پرورش با افزایش آن به ۵ هزار نفر استخدام به وسیله آزمون آینده موافقت کرد.

 ایزدپناه با تاکید بر ورود بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال در شهرستان ایذه گفت: دولت از نظر مالی تحت فشار است و برای حل مسئله اشتغال باید به سرمایه‌گذاران خصوصی روی آورد و از این رو از تمام علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در شهرستان ایذه دعوت می‌شود وارد عمل شوند و ما نیز همکاری لازم را انجام خواهیم داد. در این مسیر نیز اجرای طرح کارخانه نساجی ایذه در حال انجام است و منتظر ورود تجهیزات از کشور ژاپن هستیم.

 وی با اشاره به دیدار خود با وزیر نفت افزود: در پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد طرحی با نام پالایشگاه و پتروشیمی در شهرستان ایذه وجود نداشته است و وزیر نفت اعلام کرد این مسئله تنها یک شعار بوده و هیچ‌گاه ارائه نشد و در شهرستان ایذه به دلیل عدم دسترسی به نفت اجرای این طرح با مشکل مواجه می‌شود.

 به دنبال مقابله با دولت نیستم

وی با بیان اینکه از طریق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به دنبال اجرای چند طرح عمرانی و خدماتی مانند جهیزیه و حمایت از نیازمندان هستیم ادامه داد: جهت حل مشکلات مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک اهل تعامل هستیم و به هیچ‌وجه به دنبال تقابل با دولت نیستیم. رقابت و انتخابات تمام شد و دوران رفاقت ما آغاز شده است. ولی با این وجود در این راه عده‌ای هنوز باور ندارند که دیگر نماینده این شهرستان‌ها نیستند و سنگ‌اندازی می‌کنند.

ایزدپناه با بیان اینکه برخی از افراد در شهرستان ایذه دست از شیطنت بردارند و جهت توسعه منطقه سنگ‌اندازی نکنند افزود: باید قبول کنیم که اگر هدف ما کار در راه رضای خدا باشد در پست‌های جدید نیز می‌توانیم کار کنیم و من در این راه تمام تلاش خود را برای کمک به مردم منطقه به کار خواهم بست.

وی با تاکید بر برخورد جدی قوه قضاییه با فساد و مقابله با مفسدان بیان کرد: مدیران این حوزه باید ساده زیست و پرتلاش باشند و هرکس ذره‌ای خیانت‌کند گرفتار خواهد شد همچنین مبارزه با فساد باید سرلوحه تمام کارها باشد.

مدیران برای ابقا باج ندهند

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان نباید اهل باج دادن باشند و با خدمت جهادی در راه خدا به دنبال رضایت عمومی باشند، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر در برخی از حوزه‌ها مانند ورزش شاهد سرانجام نامشخص اعتبار بودیم و با وجود تخصیص اعتبار، پول مربوطه به اداره نرسید. مدیران برای بقای خود در پست‌هایشان نباید باج دهند.

ایزدپناه با تاکید بر اینکه از طبقه پایین جامعه آمده‌ام و بدهکار هیچ پیمانکاری نیستم، اظهار کرد: با وجود اینکه تخصص بنده در حوزه آموزش و پرورش بود با فشار خود در آخرین زمان به کمیسیون کشاورزی رفتم تا از این طریق پیگیر مشکلات و طرح‌های منطقه در حوزه کشاورزی و آب باشم.

جلوی پای سرمایه‌گذاران سنگ نندازیم

وی با تاکید بر اینکه خلل و سنگ‌اندازی جلوی سرمایه‌گذاران در این دوره پذیرفته نیست، گفت: هیچ‌ اداره‌ای حق سنگ‌اندازی جلوی پای سرمایه‌گذاران را ندارد و باید جواب استعلامات آنها در سریعترین زمان داده شود تا راه توسعه منطقه باز و با اجرای این طرح‌ها شاهد کاهش بیکاری باشیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال دخالت در عزل و نصب مدیران نیستیم و رویه گذشتگان در فشار به مدیران کل جهت جابه‌جایی مدیران شهرستان را قطع می‌کنیم، اضافه کرد: هیچ فردی حق ندارد به عنوان حامی و یا از طرف من با ادارات شهرستان صحبت کند؛ ادارات باید کار خودشان را انجام دهند. من به دنبال بازگشت آرامش از دست رفته و فروپاشی بنیاد غلط عزل و نصب مدیران توسط نماینده هستم تا نمایندگان آینده با آرامش فکری کامل کار خود را در این حوزه آغاز کنند.

ایزدپناه گفت: از کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در ایذه را دارند حمایت خواهم نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار