سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: ترس ناشی از بیماری کرونا در حین تمرینات، سه مصدوم روی دست تیم گذاشت.
کد خبر: ۸۶۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 29 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:داود مهابادی، افزود: از یازدهم خردادماه ۹۹ پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر از سرگیری مسابقه‌ها، تمرینات تیم را آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه بازیکنان تیم حدود چهار ماه از شرایط مسابقه و تمرین دور بودند سعی کردیم تمرینات را به گونه‌ای طراحی کنیم که بازیکنان زیاد آسیب نبینند.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: بیماری کرونا مشکلات اقتصادی زیادی را به جامعه تحمیل کرده است، از جمله اینکه بازیکنان ما حدود پنج ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند و همین که با جان و دل در تمرینات حاضر می‌شوند قابل تقدیر است اما باید به فکر آنان باشیم زیرا آنها هم خانواده دارند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مورد بازی فردا (سه شنبه) این تیم بیان داشت: اگر چه سه مصدوم داریم اما سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و با استفاده از چند بازیکن جوان به مصاف تیم گل ریحان البرز خواهیم رفت.

مهابادی گفت: تا پیش از شروع رقابت‌ها، ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های یزد لوله و سپاهان اصفهان داشتیم که حاصل آن یک برد و یک باخت بود و هم اینک نیز تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده است .

او در باره تیم گل ریحانه البرز هم گفت: این تیم سرمایه‌گذاری خوبی کرده و از تیم‌های مدعی است اما این دلیل نمی‌شود که مقابل آنها نتوانیم خوب بازی کنیم و از آنجا که تیم فجر نیز همچنان شانس صعود دارد از این رو برای برد به مصاف حریف خود خواهیم رفت.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها، سه‌شنبه (دهم تیرماه ۹۹) در کرج به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت، در حال حاضر تیم کرجی با ۴۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و همچنان شانس صعود به لیگ برتر را دارد.

هم اینک در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک پس از انجام ۲۶ بازی، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارد و تیم قشقایی شیراز نیز با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول است.

تیم مس رفسنجان با ۵۳ امتیاز صدرنشین است و بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۴۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار