کد خبر: ۸۶۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 30 June 2020
پارسا با اشاره به برگزاری مسابقه فصلی کتابخوانی ویژه اصحاب رسانه استان گیلان، گفت: نخستین دوره از این مسابقه با محوریت کتاب «بر مدار خورشید» با موضوع ترسیم زندگی و سیره رضوی برگزار می‌شود.
 

 

تابناک/«مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و همزمان با دهه کرامت، نخستین مسابقه کتابخوانی ویژه اصحاب رسانه استان را برگزار می‌کند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه این مسابقات کتابخوانی قرار است به صورت فصلی برگزار شود، افزود: این ویژه برنامه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان و در چهار دوره برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اولین دوره از مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «بر مدار آفتاب» با موضوع ترسیم سیره و زندگی حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، تاکید کرد: نویسنده این کتاب ارزشمند «محمدحسین پورامینی» است.

 

پارسا خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان گیلان می‌توانند برای دریافت کتاب و شرکت در این مسابقه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.samakpl.ir مراجعه کرده و فایل PDF کتاب را دانلود کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۷۵۲۰۶۸۲۵ تماس بگیرند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی اصحاب رسانه را پایان تیرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در پایان این دوره از مسابقه، سه نفر برتر انتخاب و از آنها تجلیل می‌شود.

 

وی اذعان کرد: دومین دوره از مسابقه کتابخوانی اصحاب رسانه استان گیلان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار