ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از افزایش مبتلایان، فوتی ها، بستری ها، بهبودیافتگان و افرادی که در قرنطینه خانگی به سر میبردند، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 30 June 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات و آمار اعلامی و پایش های انجام شده تعداد بیماران کرونایی از ابتدای شروع این بحران تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ تیرماه به *۳۷۴ نفر* رسید.
از بین این تعداد ۱۲۰ نفر تا کنون بهبود یافته و مرخص شده اند، ۲۱۳ نفر در قرنطینه خانگی قرار دارند، ۳۴ نفر در بیمارستان ولی‌عصر(عج) بستری هستند که ۴ نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر می‌باشند و ۷ نفر از هم‌شهرستانی‌های عزیز نیز متأسفانه فوت کرده‌اند.
وی در ادامه گفت: استفاده از ماسک میتواند تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح جامعه داشته باشد لذا بر اساس مصوبه کمیته مدیریت بحران کرونای شهرستان کارمندان دولت موظفند در زمان حضور در ادارات خود از ماسک استفاده نمایند و از ورود افرادی که بدون ماسک مراجعه می‌نمایند جلوگیری بعمل آید.
وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی بیان داشت: امروز برگزاری مراسم‌های جشن و ختم یکی از مهمترین عوامل موثر در افزایش آمار بیماران ما در چند روز گذشته در سطح شهرستان بوده است.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار