پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس، 376 کیلوگرم تریاک در دو محور فارس کشف کردند.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 30 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در گفت‌وگو با خبرنگار این سرویس، از کشف ١٩٠ کیلوگرم تریاک در محور "شیراز-فسا" خبر داد.

حیدر آسیابی افزود: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس طی این عملیات یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

کشف 186 کیلوگرم تریاک در محور "سروستان-شیراز"

همچنین به گزارش پلیس فارس، فرمانده انتظامی استان فارس نیز از توقیف یک سواری پژو و کشف 186 کیلوگرم تریاک در محور "سروستان-شیراز" خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک سواری 405 قصد انتقال مواد مخدر به شیراز را دارد که موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی گفت: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور "سروستان-شیراز" اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 186 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار