مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از بین جمعیت چند هزار خانواری مددجویان مورد حمایت این نهاد تنها 611 خانواده فاقد مسکن مناسب هستند و مابقی طی سالهای کذشته صاحب مسکن شده اند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 01 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در سفر به شهرستان ایوان و در آیین واگذاری یک واحد مسکونی به یکی از خانواده های مددجوی این شهرستان که به مناسبت دهه کرامت، ولادت حضرت امام رضا «ع» و سالروز آزادسازی مهران صورت گرفت بیان کرد: از تعداد ۶۱۱ خانواده مددجویی که در این استان فاقد مسکن هستند تعداد ۱۴۷ خانوار در روستاها سکونت دارند.

وی افزود: مشکل اصلی برای صاحب خانه شدن این خانواده ها نداشتن زمین بوده و چنانچه زمین مناسب در اختیار کمیته امداد قرار گیرد می توانیم این خانواده ها را هم صاحب مسکن کنیم.

موسی نژاد تصریح کرد: امیدواریم با کمک و مشارکت دستگاههای اجرایی، بنیاد مسکن و خیرین مشکل زمین این خانواده ها هم برطرف شده تا بتوانیم در فاز اول تا پایان سال ۹۹ همه خانواده های روستایی فاقد مسکن را با مشارکت کمیته امداد، سپاه و خیرین برطرف نماییم.

وی در پایان گفت: برای ساخت این واحد مسکونی که با مشارکت کمیته امداد ایوان، شهرداری، بهزیستی و سپاه پاسدارن صورت گرفته بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار