فتحی با تاکید بر ممنوعیت ورود مشتری به رستوران های جهرم گفت: ادامه فعالیت رستوران‌ها و فست‌فودهای شهرستان جهرم به صورت بیرون‌بر انجام می شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 01 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدنبی فتحی»  گفت: طبق دستور فرماندار ویژه شهرستان جهرم و رئیس کمیته مبارزه با کرونای شهرستان، با توجه به شیوع بیش از حد ویروس «کرونا» و قرمز شدن وضعیت شهرستان و در خطر افتادن جان همشهریان، واحدهای عرضه کننده‌ مواد غذایی می‌بایست از گرفتن مشتری و میهمان در داخل رستوران و محل کسب، خودداری کنند.

 

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان شهرستان‌ جهرم افزود: این تصمیم به‌علت جلوگیری از شیوع زنجیره‌ای ویروس «کرونا» و حفظ جان کسبه و همشهریان و همچنین جلوگیری از تعطیلی کسبه گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: در این راستا از واحدهای صنفی خواهشمندیم در رعایت پروتکل بهداشتی و بهداشت فردی نهایت تلاش و دقت را انجام دهند تا شاهد تعطیلی اصناف نباشیم.

 

فتحی با تاکید بر رعایت اصول و موازین بهداشتی توسط کسبه، گفت: استفاده از ماسک، دستکش، روپوش تمیز، کلاه توسط پرسنل و وجود مواد ضد عفونی کننده در محل الزامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی لازم است میز فروش را که مجهز به مواد ضدعفونی کننده است را به جلو مغازه منتقل کرده و دستگاه کارتخوان بانکی نیز جهت تسویه حساب روی میز و در اختیار مشتری قرار دهند.

 

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان شهرستان‌ جهرم با اشاره به اینکه همچنین صندلی‌ها باید جمع‌آوری شده و از حضور مشتری در داخل مغازه اکیدا خودداری شود، تصریح کرد: ارائه اغذیه به‌صورت بیرون‌بر در دستور کار کاسبان قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر برخورد با صنوف متخلف، اظهار کرد: با صنفی که رعایت بهداشت و حال مردم را نکند، به صورت جدی برخورد می شود.

 

فتحی در پایان عنوان کرد: این دستور از امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه تا اطلاع ثانوی قابل اجرا بوده و هر روزه گشت و بازرسی مشترک در این زمینه در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار