کد خبر: ۸۷۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 03 July 2020
 
تابناک/خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند، شخصیت ملوان اجازه نمی‌دهد پایین جدول بماند.
 

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مقابل بادران تهران در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و هفتم لیگ یک، اظهار داشت: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند. در چند صحنه با چشمانم دیدم که بازیکنان سرشان را برای موفقیت ملوان جلوی توپ گذاشتند. این کار بازیکنان به من روحیه و انگیزه می‌دهد، چون با هیجان این بچه‌ها خودم هم انگیزه پیدا می‌کنم.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا ملوان می‌تواند از منطقه خطر بگریزد یا خیر، تصریح کرد: ملوان تیمی نیست که شخصیتش اجازه بدهد در پایین جدول بماند. همه می‌دانیم علی‌رغم تلاش محمد احمدزاده سرمربی سابق این تیم و حمایت بی نظیر مردم چه اتفاقات تلخی برای این تیم رخ داد. ولی خدا را شکر با این برد همه چیز تغییر کرد و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان پیرامون اینکه در دیدار با بادران شرایط بازی چگونه پیش رفت، خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و اگر هواداران بودند در این بازی غوغا می‌شد. جای آنها خالی بود تا تلاش این بچه‌ها را ببینند و لذت ببرند. بادران تیم بزرگ، پرمهره و قدرتمندی است، ولی ما موفق شدیم این تیم را شکست بدهیم. به من حق بدهید که به بازیکنانم افتخار کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار