کد خبر: ۸۷۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 03 July 2020
 
تابناک/دروازه بان دماش گیلان نسبت به شایعات و مسائل مطرح شده مبنی بر ناراحتی تعدادی از بازیکنان این تیم از وی واکنش نشان داد.
 
 
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایمان صادقی دروازه بان تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص شایعات منتشر شده در یکی از رسانه ها مبنی بر اختلاف و خشم تعدادی از بازیکنان این تیم علیه وی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : من با قسمت پایانی مطلب منتشر شده موافق هستم اما چیز خاصی بین من و بازیکنان نبوده و با اینکه چک وصول شده اما اینکه بازیکنی با من به اختلاف خورده یا از من ناراحت و خشم داشته باشد صحت ندارد.
 
صادقی افزود : این چک برای ۱۱ ماه پیش بوده و من این چک را ۵ ماه پیش به شخص دیگری خرج کردم و این شخص زمانی که برای وصول کردن آن به بانک مراجعه می کند با عدم موجودی باشگاه مواجه می شود و با برگشت زدن چک از باشگاه شکایت می کند.
 
دروازه بان داماش ادامه داد : مسئولان نیز پولی را که به باشگاه کمک کرده بودند را به آن حسابی که از آن چک کشیده شد واریز می کنند و پس از واریز مبلغ چک وی نیز وصول می شود.
 
وی بیان داشت : قرار بود ۵۰۰ میلیون به باشگاه کمک کنند و از این مبلغ ۱۰% از قرارداد بازیکنان پرداخت شود اما پس از واریز برای همه بازیکنان ۱۰% پرداخت نشده و پرداختی ها متفاوت بوده است. اگر قرار باشد ۱۰% از قرارداد بازیکنان پرداخت شود جمع پرداختی ها به بازیکنان ۳۰۰ میلیون می شود با این حال از ۵۰۰ میلیون، ۲۰۰ میلیون دیگر مشخص نیست کجاست و دست چه کسی است!
 
صادقی بیان داشت : اینکه نوشته اند "خشم بازیکنان علیه من" نمی دانم از کجا آمده و چنین چیزی صحت ندارد‌ وصول چک به چند روز گذشته برمی گردد و من هم در این چند روز کنار سایر بازیکنان تمرین کرده و حتی برابر خوشه طلایی هم بازی کردیم و هیچ مشکلی وجود نداشت. همه بازیکنان چندین سال است که همدیگر را می شناسند و خدا را شکر هیچ کسی با من اختلاف یا مشکلی ندارد. فکر می کنم این یک شیطنت از سوی برخی افراد بوده باشد.
 
دروازه بان تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت : پس از اینکه چک وصول شد جلسه ای رو در رو با بازیکنان برگزار کردیم و ۵ الی ۶ بازیکنی که هنوز دریافتی نداشتند چیزی به من نگفتند و با من مشکلی نداشتند اما با این حال من گفتم از ۱۰ درصدی که باید دریافت می کردم ۱۵ میلیون را دریافت نمی کنم تا بین این بازیکنان تقسیم شود.
 
وی ادامه داد : یک چک یک میلیارد و دویست میلیونی دست محمد مختاری کاپیتان داماش است که قرار بود از محل وصول این چک ۱۰% قرارداد بازیکنان پرداخت شود اما از این ۱ میلیارد فقط ۵۰۰ میلیون به باشگاه تزریق شد و یک چک ۱۰۰ میلیونی نیز من به غیر از این ۱۰% ؛ابتدای فصل که حدود ۱۱ ماه پیش می شود از باشگاه دریافت کرده بودم که ۵ ماه پیش وصول نشد و پس از مدتی که ۵۰۰ میلیون به باشگاه تزریق شد از محل این منبع چک وصول گردید.
 
صادقی بیان داشت : همانطور که گفتم از این ۵۰۰ میلیون کل پرداختی به بازیکنان ۳۰۰ میلیون می شد اما در این بین برخی اصلا ۱۰% هم دریافت نکرده اند اصلا بازیکنی داشتیم که دریافتی اش فقط ۵۰۰ هزار تومان بوده است! که می شد این ۵۰۰ هزار تومان را بین ۱۰ نفر هم تقسیم کرد.
 
او اضافه کرد : فکر می کنم برخی دوستان بحث چک را به بازیکنان مطرح کردند تا به آنها اینطور وانمود کنند که من پول آنها را دریافت کرده ام تا شاید از آن مبلغ باقی مانده پولی به این بازیکنان پرداخت نکنند اگر من پول آنها را دریافت کرده ام پس مابقی پولی که از ۵۰۰ میلیون مانده چه شده است؟
 
صادقی بیان کرد : در هیچ کجای دنیا تیمی نداریم که از ابتدای فصل تا بحال که در آستانه پایان فصل قرار داریم ۵ درصد دریافتی داشته باشد. حتی بازیکنان کارتون فوتبالیست ها هم تا پایان فصل کمتر از ۵ درصد دریافتی نداشته اند.
 
دروازه بان داماش ادامه داد : ما با ۵ درصد دریافتی به خاطر هوادار و نام داماش بازی کردیم و وظیفه خودمان می دانستیم چرا که قرارداد داریم اینکه بین بازیکنان را بخواهند با طرح همچین مطالبی خراب کنند یا من را با هواداران رو در رو کنند کار اخلاقی و جالبی نیست. در ثانی هوادار سر تمرین می آید و از همه چیز آگاه است.
 
او در مورد بازی با خوشه طلایی ساوه گفت : ما نسبت به سایر تیم ها تمرینات مان را دیر شروع کردیم اما در مقابل خوشه طلایی تمریناتش را زود شروع کرده و بازی های تدارکاتی خوبی را برگزار کرده بود از طرفی این تیم از لحاظ روحی و روانی نسبت به تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می برد. مشکلات در تیم ما زیاد است و همه مشکلات دست به دست هم داده تا کل تیم تمرکز کافی روی مسابقات نداشته باشند اما با این حال بازیکنان به قراردادشان پایبند هستند و اهداف خود را دنبال می کنند.
 
صادقی در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به استعفای دسته جمعی مدیران باشگاه داماش آیا بازیکنان نیز در مسابقات شرکت خواهند کرد یا خیر اظهار داشت : امروز اولین روز تمرین پس از استعفای مدیران است و باید ببینیم بازیکنان چه تصمیمی در این خصوص می گیرند.
 
وی افزود : در کل فکر نکنم که بازیکنان در مسابقات شرکت نکنند چرا که قبل از این نیز تمرین نکرده و در مسابقات شرکت نکردیم اما کسی یا مسئولی نیامد که بگوید مشکل شما چیست و چرا در تمرینات و مسابقات شرکت نکرده اید همه بازیکنان در کنار هم هستند و همدیگر را حمایت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار