فیلم کوتاه «نگهبان» که به کارگردانی محمود نوری در سال ۱۳۹۶ ساخته شده، سوم مرداد ماه سال جاری در دومین جشنوارۀ بهترین فیلم کوتاه آمریکای لاتین به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 03 July 2020

محمود نوری، کارگردان این فیلم اظهار کرد: هدفم برای ساخت «نگهبان» نشان دادن تأثیر جامعه و محیط پیرامون بر ذهن کودک امروزی و نیز واکنشی است که او در این شرایط از خود نشان می‌دهد.

وی با اشاره به موضوع فیلم «نگهبان» ادامه داد: این فیلم روایتگر داستان دختری است که تصور می‌کند هدیه مادربزرگ از او در برابر خطرات مختلف محافظت می‌کند، اما به مرور درمی‌یابد که بین تصورات او و واقعیت موجود فاصلۀ بسیاری وجود دارد.

این کارگردان، تصریح کرد: «نگهبان» به تهیه کنندگی شهرداری اصفهان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و انجمن سینمای جوان اصفهان نیز مجری طرح آن بوده است. اولین حضور بین‌المللی این فیلم در جشنوارۀ flick fair آمریکا بود و اکنون نیز شاهد راه‌یابی آن به جشنوارۀ Best of latin America short film هستیم.

نوری با اشاره به عوامل این فیلم گفت: سیاوش مزروعی به عنوان مدیر فیلمبرداری، مجید کریمیان به عنوان  مدیر صدابرداری، علی کاظمی به عنوان صدا بردار، حسین قورچیان به عنوان صداگذار و شبنم پایندان و پارمیدا تهرانی به عنوان بازیگر در تولید فیلم «نگهبان» با ما همکاری داشتند. مشاور پروژۀ آن نیز مرحوم مرتضی نیک پایان بود.

دومین جشنواره Best of latin America short film سوم مرداد ماه ۱۳۹۹ در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار