ابراهیم عزیزی در نشست فرهنگیان استان فارس بیان کرد: زیرساخت و تعیین باید در کشور توسعه یابد و نباید از عزل و نصب‌های سیاسی در آموزش و پرورش همچون گذشته صورت بگیرد این در حالی است که نمی‌توان با ان شاء الله و برکت الله معقوله آموزش و پرورش را پیش برد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 05 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: ابراهیم عزیزی در نشست فرهنگیان استان فارس بیان کرد: زیرساخت و تعیین باید در کشور توسعه یابد و نباید از عزل و نصب‌های سیاسی در آموزش و پرورش همچون گذشته صورت بگیرد این در حالی است که نمی‌توان با ان شاء الله و برکت الله معقوله آموزش و پرورش را پیش برد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم توجه دولت یازدهم و دوازدهم به مقوله علم و دانش باعث شده تا نگاهی سطحی و مقطعی به آموزش و پرورش موجود داشته باشد با کمترین بهره برداری از جامعه فرهنگیان در جامعه صورت بگیرد تعلیم و تربیت باید در بتن فعالیت‌های دولت باشد نه اینکه در حاشیه اقدامات دولت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از ضعف‌هایی که در آموزش و پرورش با آن مواجه هستیم موضوع ضعف در مدیریت است اگر وزیر آموزش و پرورش نتواند در کمیسیون‌های مربوطه پاسخ‌های منطقی به سوالات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دهد باید در صحن علنی مجلس پاسخگوی نمایندگان باشد.

عزیزی تاکید کرد: سیاسی کاری و حضور باندهای ثروت و قدرت در آموزش و پرورش مشهود است اگر جواب مناسبی از مقام‌های مسئول در آموزش و پرورش دریافت نشود تحقیق و تفحص مجلس از وزارت خانه و آموزش و پرورش فارس در دستور کار قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار